جواد نکونام پیش از پایان دور رفت بازی های لیگ برتر تاکید کرد که ۵ بازیکن جدید می خواهد و چند بازیکن از تیم سپاهان در لیست خرید تیم استقلال قرار گرفتند. از جمله این بازیکنان امید نورافکن – رضا شکاری – محمد دانشگر و فرشاد احمد زاده بودند. طبیعی بود که سپاهان به یکباره […]

- پایان مذاکرات استقلال و سپاهان؛ کدام بازیکن از اصفهان به تهران می‌آید؟

جواد نکونام پیش از پایان دور رفت بازی های لیگ برتر تاکید کرد که ۵ بازیکن جدید می خواهد و چند بازیکن از تیم سپاهان در لیست خرید تیم استقلال قرار گرفتند. از جمله این بازیکنان امید نورافکن – رضا شکاری – محمد دانشگر و فرشاد احمد زاده بودند. طبیعی بود که سپاهان به یکباره با حضور ۴ بازیکن خود در تیم استقلال موافقت نکند اما پیش بینی می شد،از این جمع دست کم رضایتنامه یک بازیکن برای حضور در استقلال صادر شود یا بازیکنی از سپاهان با بازیکنی از استقلال معاوضه شود. اما بعد از روزهای متمادی باشگاه استقلال به مذاکرات خود با باشگاه سپاهان پایان داد، چرا که به این  جمع بندی رسید بازیکنی را نمی تواند از تیم سپاهان بخدمت بگیرد.

باشگاه استقلال امیدوار بود دست کم فرشاد احمدزاده که قبلا درتیم فولاد شاگرد جواد نکونام بوده را بخدمت بگیرد اما باشگاه سپاهان رسما به باشگاه استقلال اعلام کرده رضایتنامه بازیکنی را برای حضور در تیم استقلال صادر نخواهد کرد و بهتر است آبی ها برای از دست ندادن فرصت روی گزینه های جدید متمرکز شوند.

مورایس سرمربی تیم سپاهان با حضور هیچ یک از بازیکنانش در تیم استقلال موافقت نکرد و این دلیل بی نتیجه ماندن مذاکرات استقلال و سپاهان بوده است. مورایس بر این عقیده است حضور هر بازیکنی از تیم سپاهان در استقلال می تواند منجر به تقویت فنی تیم رقیب شود.

استقلال تا به این جای کار تنها یک بازیکن بخدمت گرفته است و امیدوار است در روزهای باقی مانده تا شروع دور برگشت دست کم دو سه بازیکن از تیم های دیگر به ترکیب اضافه کند.

بیشتر بخوانید: شکست در دربیِ ایمون زائد تقصیر بازیکنان بود، نه من!/ استقلال هیچ‌وقت ۶تایی نشده!

منبع: خبـر ورزشی