به گزارش  زیرنویس، حمیدقویدل گفت: از تاریخ ۳ بهمن تا امروز ۴ بهمن ماه امدادگران در جاده‌های مواصلاتی استان به گرفتار شدگان در برف و کولاک استان امدادرسانی کردند. وی با اشاره به اینکه در این حوادث ۱۱۶ خودرو در برف و کولاک گیر افتاده بودند، تصریح کرد: عوامل جمعیت هلال احمر به همه این […]

به گزارش  زیرنویس، حمیدقویدل گفت: از تاریخ ۳ بهمن تا امروز ۴ بهمن ماه امدادگران در جاده‌های مواصلاتی استان به گرفتار شدگان در برف و کولاک استان امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه در این حوادث ۱۱۶ خودرو در برف و کولاک گیر افتاده بودند، تصریح کرد: عوامل جمعیت هلال احمر به همه این خودروها امدادرسانی کردند.

این مقام مسئول با اشاره به امکانات به کار گرفته شده در این حوادث تصریح کرد: ۲۳ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با ۷۱ نفر روز نیروی عملیاتی و بکارگیری ۱۶ دستگاه روز خودروی امدادی به یاری هموطنان گرفتار شده در برف و کولاک شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۳۵۰ تماس تلفنی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات در برف و کولاک جهت امدادرسانی به در راه ماندگان این حوادث ۱۰ نفر هم اسکان اضطراری داده شده اند.

وی افزود: ۶ نفر از حادثه دیدگان نیز توسط تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده اند.

قویدل با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به هموطنان آمادگی کامل را دارد، اظهار کرد: هموطنان در زمستان از سفر‌های غیرضروری پرهیز کرده و در صورتی که مجبور به تردد در جاده‌ها هستند، تجهیزات زمستانی، تغذیه و پوشاک گرم همراه داشته باشند.

منبع خبر: رکنـا