فاطمی: تغییرات ترکیب تیم ملی به سود ایران خواهد بود
فاطمی: تغییرات ترکیب تیم ملی به سود ایران خواهد بود

فراز فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس در خصوص صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله بعد جام ملت‌های آسیا به عنوان صدرنشین اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که تیم ملی فوتبال کشورمان با سه برد متوالی توانست صدرنشین گروه شده و به مرحله بعد صعود کند. بازی با امارات بازی حساسی بود […]

فراز فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس در خصوص صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به مرحله بعد جام ملت‌های آسیا به عنوان صدرنشین اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که تیم ملی فوتبال کشورمان با سه برد متوالی توانست صدرنشین گروه شده و به مرحله بعد صعود کند. بازی با امارات بازی حساسی بود که توانستیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و خوشبختانه با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کردیم. به نظر من تورنمنت اصلی از مرحله حذفی شروع می‌شود و امیدوارم کادر فنی و بازیکنان تیم ملی با تمرکز کامل وارد این مسابقات شوند.

وی ادامه داد: تیم ملی باید با ذهنیت برنده در این مسابقات بازی کند و بازی به بازی پیش برود و نباید از حالا روی تیم ملی فشار بگذاریم. اگر شرایط فراهم باشد ان‌شاءالله تیم ملی می‌تواند تا فینال جام ملت‌های آسیا پیش برود و افتخار بزرگی برای فوتبال ایران رقم بزند. چرا که در همه این سال‌ها متأسفانه تیم ملی نتوانست به حقش که همان قهرمانی آسیا است، برسد. اما الان امیدوارم که با حمایت از تیم ملی و تمرکز بالای بازیکنان به این مهم دست پیدا کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: تیم ملی در این مرحله نیاز به تمرکز و ذهنیت خوب دارد. به نظر من در بازی بعدی، بازیکنان تیم ملی باید با همه توان خود به میدان بروند و تیمی را دست کم نگیرند. بازی با سوریه قطعاً بازی سختی خواهد بود چرا که این تیم عملکرد خوبی از خود نشان داده اما من به بازیکنان تیم ملی امید دارم و می‌دانم که ان‌شاءالله با برد در این بازی می‌توانیم راهی مرحله بعدی بشویم. با توجه به تغییراتی که ما در این سه بازی در تاکتیک و ترکیب تیم ملی داشتیم به نوعی دست خودمان را برای رقبا باز نکردیم و این یک نکته مثبت خواهد بود. ما بازیکنان توانمندی داریم که قادر هستند در سیستم‌های مختلف به میدان بروند. ما در هر بازی با یک ترکیب بازی کردیم و در این شرایط این موضوع می‌تواند برگ برنده ما باشد. مطمئناً تیم‌های دیگر از توان و قدرت تیم ملی می‌ترسند. فکر می‌کنم با ادامه این روند بتوانیم بهترین عملکرد و بهترین شرایط را داشته باشیم به شرطی که بازیکنان با تمام توان خود بازی کنند.

پایان پیام/





منبع: فارس