در حاشیه دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و امارات و در راهروی منتهی به رختکن، سردار آزمون همراه با امیر قلعه نویی در گفتگویی خارج از فضای همیشگی نشست‌های خبری با «محمدرضا احمدی» گزارشگر بازی ایران و امارات، گفتگویی انجام دادند که در بخشی از آن سردار آزمون اشاره عجیبی به اوضاع سابق تیم ملی […]

- طعنه صریح سردار آزمون به اسکوچیچ در حضور قلعه‌نویی؛ خیلی وقت بود که تیم ملی به این شکل «یک دل» نبود/ لطفا خصومت ها را کنار بگذارید!

در حاشیه دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و امارات و در راهروی منتهی به رختکن، سردار آزمون همراه با امیر قلعه نویی در گفتگویی خارج از فضای همیشگی نشست‌های خبری با «محمدرضا احمدی» گزارشگر بازی ایران و امارات، گفتگویی انجام دادند که در بخشی از آن سردار آزمون اشاره عجیبی به اوضاع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان داشت. به یاد داریم در دوران حضور دراگان اسکوچیچ، اختلافاتی بین بزرگان تیم ملی با این مربی کروات وجود داشت و بعضا عنوان می شد آنها حرف اسکوچیچ را گوش نمی دهند و به نوعی جو تیم ملی مطلوب و یکدست توصیف نمی شد.

پس از صحبت‌های امیر قلعه نویی و تعریف و تمجید از سردار آزمون، مهاجم باشگاه آ.اس.رم ایتالیا صحبت‌های محمدرضا احمدی که در حال تعریف از حال خوب تیم ملی و مردم بود را قطع کرد و گفت: «باید به این موضوع اشاره کنم که خیلی وقت بود تیم ملی تا این اندازه با هم یک دل نبود!». سردار آزمون مجدداً بعد از بیان این جمله دوباره آن را با لحنی تأکیدی تکرار و تصریح کرد: «خیلی وقت بود که تیم ملی تا این اندازه یک دل نبود. خدایی دارم می‌گویم و این خیلی خوب است و به تیم کمک می‌کند.

او درباره دلیل این موضوع توضیح داد: «قطعاً این اتفاق از کادر فنی، بزرگ‌های تیم ملی و پیشکسوتان فوتبال نشأت می‌گیرد که کاری کرده‌اند تا ما یکدل شویم».

اما سردار آزمون همچنین در واکنش به حاشیه‌های روزهای گذشته پس از انتقادات برخی کارشناسان به ویژه پس از دیدار با هنگ کنگ از عملکرد تیم ملی مخصوصاً خطاب به امیر قلعه نویی گفت: «امیدوارم انتقادات فوتبالی از تیم ملی صورت بگیرد. لطفاً خصومت‌ها را کنار بگذارید».

منبع: خبـر ورزشی