مدیران پرسپولیس هنوز تصمیمی بابت انتخاب سرمربی جدید خود نگرفتند و همچنان مشخص نیست چه کسی جانشین یحیی گل محمدی خواهد شد. رضا درویش هفته گذشته برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ به همراه رضا چلنگر راهی قطر شد و گفتگویی با سرمربی تیم ملی عمان داشت اما پروفسور دست رد به سینه مدیرعامل پرسپولیس زد. […]

- مدیرعامل پرسپولیس برای حذف عمان دست به دعا شد/ برنامه ویژه درویش برای جلب رضایت برانکو

مدیران پرسپولیس هنوز تصمیمی بابت انتخاب سرمربی جدید خود نگرفتند و همچنان مشخص نیست چه کسی جانشین یحیی گل محمدی خواهد شد.

رضا درویش هفته گذشته برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ به همراه رضا چلنگر راهی قطر شد و گفتگویی با سرمربی تیم ملی عمان داشت اما پروفسور دست رد به سینه مدیرعامل پرسپولیس زد.

پس از جواب رد برانکو به درویش، مدیرعامل پرسپولیس با گزینه های دیگری وارد مذاکره شد که این گزینه ها با مخالفت هواداران روبرو شدند تا درویش باز برای انتخاب سرمربی دو دل شود.

حالا شایعه شده که درویش به دنبال این است که اگر امشب تیم ملی عمان از جام ملتهای آسیا حذف شود، او دوباره به قطر برود و پیشنهاد جدیدی به برانکو ارائه کند.

گویا برانکو برای فصل آینده با یک تیم اروپایی به توافق رسیده و پیش قراردادی هم با آنها امضا کرده اما درویش تصمیم دارد پیشنهادی ۶ ماهه به برانکو ارائه کند که این مربی نام آشنا تنها در نیم فصل دوم هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: یحیی رفت و بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس ناگهان منفجر شد!

منبع: خبـر ورزشی