دو تبعه افغان مسلح در اندیمشک بازداشت شدند +شرح جرائم هولناک
دو تبعه افغان مسلح در اندیمشک بازداشت شدند +شرح جرائم هولناک

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرهنگ علیرضا میررضایی، فرمانده انتظامی اندیمشک اظهار داشت: ماموران پلیس با اشراف، مراقبت و انجام اقدامات فنی با هدف طرح امنیت محله محور نسبت به شناسایی ۲ سارق و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت اقدام کردند. او ادامه داد: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضایی در چند اقدام ضربتی یک سارق موتورسیکلت، […]

- دو تبعه افغان مسلح در اندیمشک بازداشت شدند +شرح جرائم هولناک

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرهنگ علیرضا میررضایی، فرمانده انتظامی اندیمشک اظهار داشت: ماموران پلیس با اشراف، مراقبت و انجام اقدامات فنی با هدف طرح امنیت محله محور نسبت به شناسایی ۲ سارق و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت اقدام کردند.

او ادامه داد: ماموران پلیس پس از هماهنگی قضایی در چند اقدام ضربتی یک سارق موتورسیکلت، دو سوداگر مرگ و دو تبعه افغان را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی اندیمشک افزود: در این اقدامات دو قبضه سلاح شکاری و جنگی، دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دو گوشی مسروقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ میررضایی با بیان اینکه دو سوداگر مرگ دستگیر، یک کیلو و ۳۱۵ گرم موادمخدر نیز کشف شد، گفت: در این طرح ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

او با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی، سارقان دستگیر شده به ۱۴ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، ادامه داد: همچنین ۴ مورد تیراندازی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: ایجاد آسایش و امنیت برای شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در این راه اجازه گردنکشی و عرض اندام به هیچ یک از مخلان نظم و امنیت را نخواهیم داد.

منبع: اطلاعات انلاین