به گزارش زیرنویس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در پی دریافت گزارش سرقت های سریالی از باغ ویلا‌ها و مزارع روستا‌های غرب شهر مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی اضافه کرد: تحقیقات در خصوص این سرقت‌ها آغاز شد و یکی از تیم‌های انتظامی هنگام گشت زنی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در پی دریافت گزارش سرقت های سریالی از باغ ویلا‌ها و مزارع روستا‌های غرب شهر مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تحقیقات در خصوص این سرقت‌ها آغاز شد و یکی از تیم‌های انتظامی هنگام گشت زنی شبانه در محدوده روستای چهچهه، متهمان را در حال سرقت کابل برق یک باغ ویلا مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: یک دستگاه موتور برق و مقادیری کابل برق از خودرو متهمان کشف شد و سه متهم این پرونده پس از انتقال به پایگاه شمال پلیس آگاهی در چند مرحله بازجویی به ۷۰ فقره سرقت از مزارع و باغ ویلا‌های محدوده روستای‌های «چهچهه، کورده، زاک و ماریان، گوارشک، خراسانک، چهار فصل، ساغروان و شیرحصار» و فروش اموال مسروقه به پنج نفر مالخر در محدوده بولوار توس، شاهنامه و ساغروان اعتراف کردند.

سرهنگ نگهبان افزود: با هماهنگی مقام قضایی افراد مالخر نیز دستگیر و در بازرسی از انبار ضایعاتی تعداد زیادی لوازم مسروقه شامل بیش از هزار متر کابل برق، لوله آب و آهن آلات، سه دستگاه آبگرمکن، سه دستگاه بخاری برق، پنج دستگاه پنکه و تعداد زیادی درب و پنجره آهنی و آلومینیومی مسروقه کشف شد.

منبع خبر: رکنـا