ژوزه مورینیو در اوایل این ماه از سمت مربیگری باشگاه رم اخراج شد و دانیله دروسی تا پایان فصل هدایت این باشگاه را برعهده گرفت. سرمربی ۶۰ ساله پرتغالی پس از اینکه رم را به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا در سال ۲۰۲۲ و فینال لیگ اروپا در سال ۲۰۲۳ هدایت کرد، تیم ایتالیایی را […]

- حرکت عجیب آقای‌خاص بعد از خداحافظی دراماتیک و اشکبار!

ژوزه مورینیو در اوایل این ماه از سمت مربیگری باشگاه رم اخراج شد و دانیله دروسی تا پایان فصل هدایت این باشگاه را برعهده گرفت. سرمربی ۶۰ ساله پرتغالی پس از اینکه رم را به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا در سال ۲۰۲۲ و فینال لیگ اروپا در سال ۲۰۲۳ هدایت کرد، تیم ایتالیایی را به رده نهم سری آ رساند و اخراج شد. و حالا نیز به طور کامل ارتباطش با باشگاه ایتالیایی را در اینستاگرام قطع کرده و رم را آنفالو کرده است.

مورینیو برخی از بزرگترین جام‌ها را در انگلیس، اسپانیا، پرتغال و ایتالیا کسب کرده و رزومه پرباری دارد، اما سوال بزرگ این است که آیا مربی پرتغالی می‌تواند دوباره در یک باشگاه بزرگ مربیگری کند؟ انتقادات زیادی به مورینیو بابت رفتارها و تاکتیک‌های منفی‌اش وارد است. مورینیو که قراردادش با رم در پایان این فصل تمام می‌شد، گفت که تابستان گذشته زمانی که آنها در رده شانزدهم جدول قرار داشتند بالاترین پیشنهاد را رد کرده بود و در باشگاه باقی ماند، اما چند ماه بعد اخراج شد.

حرف و حدیث‌های زیادی در مورد احتمال پیوستن او به خیلی از باشگاه‌ها مطرح شده و به تازگی به بارسلونا و تیم الشباب عربستان مرتبط بوده و احتمالاً در آینده‌ای نه چندان دور پیشنهادات بیشتری به سمتش سرازیر خواهد شد.

بیشتر بخوانید و ببینید:

منبع: خبـر ورزشی