فرار برانکو از سوال مربیگری در پرسپولیس
فرار برانکو از سوال مربیگری در پرسپولیس

خبرنگار ورزشی فارس، «سوال سختی است. اما انتظار دارم مربی جدیدی پیدا کنند!»، این پاسخ برانکو ایوانکوویچ به خبرنگار شبکه ابوظبی اسپورت در زمینه اینکه تیم آینده اش پرسپولیس خواهد بود، است. برانکو در مرحله گروهی جام ملت های آسیا نتوانست نتایج مطلوبی را با تیم ملی عمان بگیرد و در ۳ بازی بردی کسب […]

خبرنگار ورزشی فارس، «سوال سختی است. اما انتظار دارم مربی جدیدی پیدا کنند!»، این پاسخ برانکو ایوانکوویچ به خبرنگار شبکه ابوظبی اسپورت در زمینه اینکه تیم آینده اش پرسپولیس خواهد بود، است.

برانکو در مرحله گروهی جام ملت های آسیا نتوانست نتایج مطلوبی را با تیم ملی عمان بگیرد و در ۳ بازی بردی کسب نکرد و با ۲ تساوی و یک باخت از این رقابت ها حذف شد تا فدراسیون عمان او را یک هفته مانده به پایان قراردادش برکنار کند.

سرمربی کروات در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار اماراتی ابتدا درباره اینکه در حین مسابقات با مدیران پرسپولیس صحبت کرده این طور گفت: من با دوستان صحبتی داشتم ولی درباره قرارداد با تیم نبود چون من یک مربی حرفه ای هستم و به قراردادم با فدراسیون عمان پایبند هستم.

برانکو در سوال خبرنگار شبکه ابوظبی اسپورت که به صورت مستقیم پرسید: الان دیگر با فدراسیون عمان قرارداد ندارید آیا مقصد بعدی شما را می توان باشگاه پرسپولیس دانست، جواب داد: سوال سختی است. تشکر می کنم. انتظار دارم مربی جدیدی انتخاب کنند!

پایان پیام/





منبع: فارس