گری نویل با شغل جدیدش همه را شوکه کرده و نامش در جشنواره موزیک کندال کالینگ به عنوان دی‌جی آورده شده و در کنار تیم برگس، خواننده گروه راک شارلاتان‌ها، اجرا خواهد کرد. نویل ۴۸ ساله از زمان بازنشستگی از فوتبال مشاغل مختلفی را امتحان کرده، از جمله کارشناس فوتبال، افتتاح هتل و اخیراً حضور […]

گری نویل با شغل جدیدش همه را شوکه کرده و نامش در جشنواره موزیک کندال کالینگ به عنوان دی‌جی آورده شده و در کنار تیم برگس، خواننده گروه راک شارلاتان‌ها، اجرا خواهد کرد.

نویل ۴۸ ساله از زمان بازنشستگی از فوتبال مشاغل مختلفی را امتحان کرده، از جمله کارشناس فوتبال، افتتاح هتل و اخیراً حضور در نمایش تلویزیونی دراگونز دن. و حالا با اجرایی که در ماه آگوست در جشنواره کندال کالینگ خواهد داشت دی‌جی بودن را نیز امتحان خواهد کرد.

برگس فاش کرد که مشتاقانه منتظر اجرا با نویل است. او گفت: «از کار با نویل بسیار لذت می‌برم، او ذوق و سلیقه خوبی در موسیقی دارد. آخرین باری که باهم روی استیج بودیم زمانی بود که او با گیتار به شارلاتان‌ها پیوست. نمی‌توانم قول بدهم که همه آهنگ‌ها را با هم اجرا خواهیم کرد، اما ممکن است یک آهنگ بداهه را با هم بنوازیم.»

در این جشنواره ستاره‌هایی مانند پائولو نوتینی، های‌فلائینگ‌بردز نوئل گلگر و استریتس نیز حضور خواهند داشت. تاریخ این رویداد برای هفته اول آگوست بین اول تا چهارم در نظر گرفته شده است. هواداران به این خبر در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند و مشتاقانه در انتظار حضور در فستیوال و تماشای این فوتبالیست سابق به عنوان دی‌جی هستند. نویل قبلاً استعداد موسیقی خود را نشان داده بود و با گروه شارلاتان‌ها در حضور ۱۵۰ طرفدار در هتل فوتبال خود در منچستر در سال ۲۰۱۵ گیتار ‌زد.

بیشتر بخوانید:

عجیب اما واقعی؛ مدافع افسانه‌ای منچستریونایتد دی‌جی شد!

منبع: خبـر ورزشی