به گزارش زیرنویس، عارف اصل شرهانی سخنگوی اورژانس خوزستان اعلام کرد: متاسفانه عصر امروز در یک حادثه ناخوشایند در منطقه سه راه خرمشهر اهواز آمبولانس عملیاتی اورژانس اهواز مورد حمله به آمبولانس قرار گرفت. عارف اصل شرهانی افزود: در این حادثه که در حوالی ۱۵  امروز رخ داد، پرسنل عملیاتی فوریت‌های پزشکی منطقه ۱۷ گانه […]

به گزارش زیرنویس، عارف اصل شرهانی سخنگوی اورژانس خوزستان اعلام کرد: متاسفانه عصر امروز در یک حادثه ناخوشایند در منطقه سه راه خرمشهر اهواز آمبولانس عملیاتی اورژانس اهواز مورد حمله به آمبولانس قرار گرفت.

عارف اصل شرهانی افزود: در این حادثه که در حوالی ۱۵  امروز رخ داد، پرسنل عملیاتی فوریت‌های پزشکی منطقه ۱۷ گانه اهواز در حین انتقال مصدوم تصادفی از محل یک حادثه به سمت بیمارستان بوده اند که مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته اند که علیرغم سعه صدر همکاران عزیزمان و ادامه مسیر آمبولانس با توجه به شرایط بیمار، مهاجمین با پرتاب متعدد اشیاء موجب تخریب شیشه کابین بیمار گردیده اند.

شرهانی افزود: خوشبختانه آسیب های وارده به بیمار حاضر در آمبولانس و همکار عزیزمان جدی نبوده و پس از انتقال فوری بیمار موضوع از مراجع انتظامی و قضایی به جد در حال پیگیری است.

سخنگوی اورژانس ضمن محکومیت هرگونه سوء رفتار و مزاحمت برای همکاران عملیاتی و خودرو های امدادی افزود: این گونه اقدامات ناپسند که بدلیل ماهیت خدمات اورژانس ۱۱۵ مستقیما بر جان و سلامت انسانها تاثیر می گذارد، موجب جریحه دار شدن افکار عمومی نیز می گردد؛ و واحد حقوقی این مرکز بطور جدی پیگیر تنبیه و تنبه آسیب زنندگان به سرویس های خدمات رسان به مردم شریف خواهد بود.

علی رنجکش

 

منبع خبر: رکنـا