نام برانکو ایوانکوویچ برای پرسپولیسی‌ها و کل فوتبال ما نامی دائمی و همیشگی است. پروفسور کروات با نتایجی که در پرسپولیس گرفت سایه سنگینی روی مربیان بعدی انداخت و این قانون فوتبال ما است که همیشه اسم‌ها حکومت می‌کنند! مشخص بود تا همیشه نام برانکو به عنوان کاندیدای احتمالی نیمکت پرسپولیس و حتی تیم ملی […]

- فصل دوم بازی اسم - فامیل؛ بفرمایید برانکو!/ و این پرسپولیس است که تاوان می‌دهد...

نام برانکو ایوانکوویچ برای پرسپولیسی‌ها و کل فوتبال ما نامی دائمی و همیشگی است. پروفسور کروات با نتایجی که در پرسپولیس گرفت سایه سنگینی روی مربیان بعدی انداخت و این قانون فوتبال ما است که همیشه اسم‌ها حکومت می‌کنند! مشخص بود تا همیشه نام برانکو به عنوان کاندیدای احتمالی نیمکت پرسپولیس و حتی تیم ملی مطرح خواهد ماند. در این فوتبال چیزی که زیاد دیدیم رفت‌وآمد و بازگشت‌های مکرر است و همه به سابقه فرد نگاه می‌کنند نه به شرایط حال حاضر او!

وقتی یحیی گل‌محمدی تحت فشار بود، نام برانکو آن‌قدر مطرح شد که خودش گفت حاضرم تیم را تحویل او بدهم! وقتی یحیی استعفا داد و رفت همه فقط از برانکو حرف می‌زدند. سفر دلبری در کریسمس برای ملاقات با برانکو حرکت اول باشگاه پرسپولیس برای بازگرداندن این مربی بود و سفر درویش به قطر نقطه عطف آن.

قبلا در این مورد نوشتیم که این کار چقدر غیرحرفه‌ای بود. دیدیم که عمانی‌ها چه واکنشی داشتند و برانکو مجبور شد توضیح بدهد که یک ملاقات دوستانه داشته اما فرقی در اصل قضیه نکرد و او تمرکزش به شکل غیرحرفه‌ای از جام و تیمش دور شد. برانکو امید زیادی داشت تا با تیمش در بازی آخر پیروز و به مرحله حذفی صعود کند اما مساوی کرد و از جام کنار رفت تا فدراسیون فوتبال عمان اعلام کند قرارداد او به پایان رسیده و تمدید نخواهد شد.

در این فاصله پرسپولیس بعد از بازی اسم و فامیل و ردیف کردن نام‌های گوناگون در نهایت به دستیار یحیی رسید و حالا که برانکو بدون تیم مانده، فصل دوم ماجراهای او آغاز شده است.

بازی اسم و فامیل محبوب‌ترین و پرسودترین بازی برای دلال‌های ماست و حالا دوباره روز از نو، روزی از نو! دوباره پرسپولیس زمان طلایی را از دست می‌دهد در نهایت همانی می‌شود که همیشه شده، یعنی همان انتخاب روز اول و از اول، در نهایت می‌آید و روی نیمکت می‌نشیند!

دیدیم که در فصل اول این بازی اسم و فامیل از نام‌های بزرگ همچون کیروش، در نهایت به اوسمار ویرا رسیدند و حالا هم تیم تحت نظر دستیار یحیی در امارات اردو زده و از همین حالا خبر دو دستگی بین بازیکنان همه جا به گوش می‌رسد. سیدجلال هم با تیم نرفته و همه این حاشیه‌ها در نهایت با شروع دوباره لیگ برتر ضربه بزرگی به پرسپولیس خواهد زد…

بیشتر بخوانید: برانکو: بازگشت به پرسپولیس؟ شاید/ چراغ سبز سرمربی کروات به سرخپوشان

منبع: خبـر ورزشی