سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، مرحله سوم طرح پیشگامان با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، پیشگیری از سرقت های خرده و کاهش جرائم در شهر مشهد به اجرا در آمد. وی افزود: در این راستا پلیس آگاهی با همکاری کلانتری های سطح شهر مشهد […]

- دستگیری ۳۹۱ نفر متهم به سرقت در مشهد

سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، مرحله سوم طرح پیشگامان با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، پیشگیری از سرقت های خرده و کاهش جرائم در شهر مشهد به اجرا در آمد.

وی افزود: در این راستا پلیس آگاهی با همکاری کلانتری های سطح شهر مشهد با دستگیری ۳۹۱ متهم به سرقت، ۶۹۰ فقره انواع سرقت را در ۳روز کشف و رمزگشایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: جمع آوری ۹۶ معتاد متجاهر، دستگیری ۵ خرده فروش و ۲۳ نفر از اراذل و اوباش از دیگر نتایج این مرحله از طرح پیشگامان بود.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است؛ به قانون شکنان که بخواهند آرامش و امنیت مردم را به خطر بیندازند هشدار می‌دهم که پلیس قاطعانه برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

سرهنگ نگهبان با تاکید بر استمرار این طرح و عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست؛ با گزارش فعالیت های مجرمان به مرکز ۱۱۰ برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

۲۳۳۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین