علی علیپور دوران بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و پس از درخشش در این تیم هم به اردوی تیم ملی دعوت شد و هم پیشنهادهای خارجی گرفت. علیپور که مدتی بازیکن تیم ریوآوه بود، حالا پیراهن ژیل‌ویسنته را برتن کرده، اما شاید در آینده نزدیک به ایران برگردد و بازیکن پرسپولیس شود. در همین راستا […]

- باشگاه پرتغالی، پرسپولیس را شگفت‌زده کرد!

علی علیپور دوران بسیار خوبی در پرسپولیس داشت و پس از درخشش در این تیم هم به اردوی تیم ملی دعوت شد و هم پیشنهادهای خارجی گرفت.

علیپور که مدتی بازیکن تیم ریوآوه بود، حالا پیراهن ژیل‌ویسنته را برتن کرده، اما شاید در آینده نزدیک به ایران برگردد و بازیکن پرسپولیس شود.

در همین راستا ورزش سه نوشت؛ باشگاه پرسپولیس پیش از ارسال نامه به ژیل‌ویسنته مذاکرات خود را با نماینده علی علیپور انجام داد و به توافقات شخصی هم رسید تا رضایت باشگاه پرتغالی، آخرین مانع برای این انتقال باشد. اما باشگاه ژیل‌ویسنته حتی پاسخ نامه پرسپولیس را هم نداد تا بعد از یک هفته پرسپولیس از بازگشت آقای گل خود ناامید شود. باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا باب گفت‌وگو را برای جذب علی علیپور باز کند اما عدم پاسخ به نامه اولیه، اقدام عجیبی است که از سوی باشگاه ژیل ویسنته انجام شده و مدیران باشگاه پرسپولیس را شگفت‌زده کرده چرا که آنها تصور می‌کردند ژیل ویسنته آماده مذاکره و توافق باشد.  

بیشتر بخوانید: ۲ گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس مشخص شد/ معرفی جانشین یحیی‌ گل‌محمدی تا دو روز آینده

منبع: خبـر ورزشی