به گزارش زیرنویس، محمدجعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به عیادت خود از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس کارگران در بیمارستان کوثر سمنان بیان کرد: راننده اتوبوس در بیمارستان بستری است. وی گفت: بر اساس نظریه پلیس راه، سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری سمنان به علت به‌کارگیری وسیله نقلیه ناایمن و راننده اتوبوس نیز به علت […]

به گزارش زیرنویس، محمدجعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به عیادت خود از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس کارگران در بیمارستان کوثر سمنان بیان کرد: راننده اتوبوس در بیمارستان بستری است.

وی گفت: بر اساس نظریه پلیس راه، سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری سمنان به علت به‌کارگیری وسیله نقلیه ناایمن و راننده اتوبوس نیز به علت ناتوانی در کنترل خودرو هر کدام به میزان ۵۰ درصد مقصر شناخته شدند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد که مسؤولان گروه‌های امداد و نجات هم به علت ناآشنایی با تجهیزات امدادی و استفاده نادرست از آنها هنگام امدادرسانی مقصر هستند.

عبداللهی گفت: مدیران آتش‌نشانی مهدی‌شهر و درجزین در بازداشت به سر می‌برند و مدیرعامل شرکت کفش بهمن به علت انعقاد قرارداد با سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری سمنان به‌عنوان مطلع احضار شده است.

وی گفت: مسؤولان پزشکی قانونی هم به‌طور کامل وضع مصدومیت مصدومان را سنجش و یادداشت‌برداری کرده‌اند.

حادثه واژگونی اتوبوس حامل کارگران واحد صنعتی کفش بهمن در جاده سمنان- مهدی‌شهر صبح روز دوشنبه، چهارم بهمن‌ماه رخ داد.

این حادثه در کیلومتر ۵ جاده سمنان- مهدی‌شهر رخ داد و سبب جان باختن سه کارگر و مجروح شدن ۲۵ نفر دیگر شد.

منبع: فارس

منبع خبر: رکنـا