تیم ملی فوتبال ایران پس از صدرنشینی و صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه در مرحله یک هشتم‌نهایی این مسابقات درحالی به مصاف سوریه می‌رود که وضعیت ۲ بازیکن مصدوم تیم ملی برای این دیدار حساس امروز مشخص می‌شود. تمرینات تیم ملی از امروز عصر آغاز می‌شود تا […]

- تصمیم عجیب قلعه‌نویی و دردسر تازه برای تیم ملی/ کار ایران مقابل سوریه گره می‌خورد

تیم ملی فوتبال ایران پس از صدرنشینی و صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه در مرحله یک هشتم‌نهایی این مسابقات درحالی به مصاف سوریه می‌رود که وضعیت ۲ بازیکن مصدوم تیم ملی برای این دیدار حساس امروز مشخص می‌شود.

تمرینات تیم ملی از امروز عصر آغاز می‌شود تا قلعه‌نویی بازیکنانش را آمادم مقابله با سوریه کند اما در این بین ۲ اخطاره شدن حسین کنعانی‌زادگان شرایط را برای خط دفاعی تیم ملی نگران کننده کرده است به این دلیل که مجید حسینی نیز در این پست آسیب‌ دیده و امروز تکلیف این بازیکن برای جانشینی کنعانی‌زادگان در بازی با سوریه مشخص می‌شود.

شاید حضور امین حزباوی در بین ملی‌پوشان می‌توانست خیال تیم ملی را در پست دفاع آسوده کند اما قلعه‌نویی تصمیم گرفت این مدافع را با خود به قطر نبرد. اکنون باید دید شرایط مجید حسینی برای این بازی جفت و جور می‌شود یا قلعه‌نویی برنامه دیگری پیاده می‌کند.

از طرف دیگر خبرگزاری مهر خبر داد، مهدی ترابی دیگر بازیکن مصدوم تیم ملی است که به دلیل مصدومیت بازی‌های مرحله گروهی را از دست داد اما رهایی کامل ترابی از بند مصدومیت شاید نیاز فوری امیر قلعه‌نویی برای بازی با سوریه به دلیل عملکرد ایده‌آل نفرات خط میانی همچون سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی و علی قلی‌زاده و … باشد.

در هر صورت سرمربی تیم ملی ۵ مهاجم را با خود به قطر برد و شاید می‌توانست به جای یکی از این پنج مهاجم یک مدافع را با خود به این مسابقات ببرد باتوجه به اینکه مرتضی پورعلی‌گنجی را نیز از دست داده بود.  

بیشتر بخوانید: بزرگان در جام ملت‌های آسیا امیدوارمان کردند؛ این ضعف را فقط ایران ندارد!/ نقطه ضعف ما پاشنه آشیل همه مدعیان

منبع: خبـر ورزشی