پیام نیازمند گلر ملی‌پوش فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال با اشاره به اینکه تیم ملی به سلامت از مرحله گروهی عبور کرد تاکید کرد که ملی‌پوشان باید در مراحل بعدی با کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز به میدان بروند. پیام نیازمند در مورد بازی با سوریه گفت: «بازی گذشته می‌تواند درس […]

- در مورد سوریه نباید این اتفاق بیفتد!

پیام نیازمند گلر ملی‌پوش فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال با اشاره به اینکه تیم ملی به سلامت از مرحله گروهی عبور کرد تاکید کرد که ملی‌پوشان باید در مراحل بعدی با کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز به میدان بروند.

پیام نیازمند در مورد بازی با سوریه گفت: «بازی گذشته می‌تواند درس خیلی خوبی برایمان باشد. تیم‌هایی که توقعی از آن‌ها  نمی‌رفت دیدید چگونه مقابل قدرت‌های آسیا کار کردند. سوریه تیم خیلی خوبست که سخت گل می‌خورد. یک گل خورده بیشتر ندارد. می‌دانیم با سازماندهی بازی و دفاع می‌کند. چشم به ضد حملات دارد. بابد تمام تمرکزمان را به کار بگیریم تا کمترین اشتباه را داشته باشیم.»

سنگربان ذخیره تیم ملی درباره دستکم گرفتن برخی رقبا و در واکنش به نتایجی که در جام ملت‌های آسیا رقم خورده هم اظهار داشت: «همه می‌دانیم که بازی ساده‌ و تیم کوچک در این جام وجود ندارد. همه تیم‌ها با قدرت و انگیزه دوچندان وارد مسابقات می‌شوند. نباید حریفمان را دست کم بگیریم. تمام توان و انرژی‌مان را برای این بازی به کار می‌گیریم.»

بیشتر بخوانید: یک ایرانی بین ۵ ستاره برتر جام ملت‌ها/ فرانسوی‌ها تحت‌تاثیر درخشش بازیکن تیم ملی فوتبال

منبع: خبـر ورزشی