به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با دو موشک بورکان سربازان دشمن اسرائیلی را در تپه کبرا هدف قرار دادیم و این موشک‌ها مستقیم به هدف اصابت کرد. رسانه‌های مرتبط با حزب‌الله لبنان همچنین در گزارشی اعلام کردند که «مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که با دو موشک بورکان سربازان دشمن اسرائیلی را در تپه کبرا هدف قرار دادیم و این موشک‌ها مستقیم به هدف اصابت کرد.

رسانه‌های مرتبط با حزب‌الله لبنان همچنین در گزارشی اعلام کردند که «مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه‌شان، شامگاه جمعه پادگان زریت را با موشک بورکان مستقیماً مورد اصابت قرار دادند.»

براساس گزارش‌ها، حزب‌الله لبنان سرویس‌های امنیتی جاسوسی صهیونیستی را در پادگان زریت در الجلیل هدف قرار داده است.

پیشتر خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داده بود که یک موشک هدایت شونده از لبنان به سمت یک هدف نظامی اسرائیل در مجاورت سایت «خربت معار» شلیک شده است.

روز گذشته نیز، منابع خبری از شلیک دستکم هشت موشک از سوی مقاومت اسلامی لبنان به سمت مواضع نظامیان صهیویست در مزارع اشغالی شبعا خبر داده بودند و خبرنگار الجزیره از حمله رژیم صهیونیستی به عیترون در جنوب لبنان خبر داد.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در حومه قلعه هونین با سلاح مناسب هدف قرار دادیم.

پس از آن، رادیو رژیم صهیونیستی از شلیک موشک از لبنان به سمت منطقه جبل الشیخ خبر داد.

همچنین حزب الله لبنان اعلام کرد: رزمندگان ما پادگان معالیه گولان را با موشک‌های فلق ۱ هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونسیتی منطقه المحمیه حدفاصل عیترون و مارون الراس را بمباران کردند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز به شدت کفرشوبا، کفر حمام و حلتا را گلوله باران کرد.

منبع: مـهر