خربین: ایران شانس اول قهرمانی آسیاست
خربین: ایران شانس اول قهرمانی آسیاست

بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال سوریه از شانس زیاد شاگردان قلعه نویی برای قهرمانی در مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ خبر داد.

زیرنویس؛ «ایران اصلی ترین شانس قهرمانی جام ملت ها است»، این اعتراف عمر خربین ستاره تیم ملی سوریه در مصاحبه اختصاصی با برنامه «صدی آسیا» قبل از دیدار چهارشنبه با شاگردان قلعه نویی است.

ستاره تیم ملی سوریه قبل از دیدار با ایران مصدوم شده و امروز فدراسیون فوتبال این کشور با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که بعد از تست های پزشکی مشخص خواهد شد که این بازیکن می تواند مقابل ایران بازی کند یا نه.

مرد سال آسیا ۲۰۱۷ می گوید که بازی بسیار سختی مقابل تیم ملی ایران دارند چون همیشه این تیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی در مسابقات جام ملت های آسیا به شمار می آید.

خربین معتقد است که ایران در این دوره «شانس اصلی قهرمانی» نسبت به بقیه تیم ها است و آنها برای دیدار چهارشنبه تمام سعی خود را می کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند.

ستاره سابق الهلال عربستان می گوید که سوریه با صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به هدف خود رسیده و در این مرحله امیدوار است تا هکتور کوپر برنامه ای برای مهار ایران پیدا کند.

منبع: فارس