با مروری بر اعضای خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به اسامی نفراتی همچون مهدی طارمی، مهدی قایدی و محمد محبی برمی‌خوریم. هر سه مهاجم گلزن و تکنیکی خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان متولدین شهر بوشهر و از فوتبالیست‌های برتر این استان هستند که هر سه نفر سابقه حضور […]

- ستاره‌های جدید آبی و قرمز از این شهر می‌آیند/ برزیل جدید فوتبال ایران باز هم در جنوب

با مروری بر اعضای خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به اسامی نفراتی همچون مهدی طارمی، مهدی قایدی و محمد محبی برمی‌خوریم.

هر سه مهاجم گلزن و تکنیکی خط حمله تیم ملی فوتبال کشورمان متولدین شهر بوشهر و از فوتبالیست‌های برتر این استان هستند که هر سه نفر سابقه حضور در تیم‌های مطرح پایتخت ایران را نیز در کارنامه فوتبالی‌شان دارند.

مهدی طارمی با دو عنوان آقای گلی در لیگ برتر، مهدی قایدی با عنوان برترین گلزن باشگاه استقلال و محمد محبی با چنین شرایطی حالا هر سه نفر در خدمت تیم ملی فوتبال کشورمان در خط حمله هستند.

به یاد داریم در گذشته ستاره‌هایی همچون شاهرخ محرابی، ابراهیم تهامی، کریم باوی و… از این دست از فوتبال آبادان که معروف به برزیل ایران است به تیم‌های باشگاهی راه پیدا کرده و در آنها چهره می شدند.

حضور درخشان مهدی طارمی در فوتبال اروپا و آقای گلی لیگ پرتغال، درخشش مهدی قایدی ظرف یکی دو ماه اخیر در فوتبال امارات و درخشش نسبی محمد محبی در فوتبال روسیه مشخص می‌کند حالا برخلاف سال‌های دور که شهر آبادان در بین شهرهای جنوبی خاستگاه فوتبالیست‌های تهاجمی و گلزن بود به نظر می‌رسد شهر بوشهر می‌تواند یکی دیگر از قطب‌های تولید فوتبالیست‌های تهاجمی و تکنیکی در کشورمان به شمار بیاید.

ناگفته نماند؛ پیش از این نیز فوتبالیست‌های مطرح دیگری از این استان همچون حسین ماهینی، عزت‌الله پورغاز، دانیال ماهینی، محمد دانشگر و از این دست به سطح اول فوتبال ملی و باشگاهی ایران معرفی شده بودند.

منبع: خبـر ورزشی