در روزهای تعطیلی تمرینات تیم استقلال خبر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باعث نگرانی هواداران این تیم شد اما ظاهراً حالا اتفاقات خوبی در راه است. افراد نزدیک به اتاق مدیریت باشگاه استقلال در این باره اطلاع دادند که از طریق یکی از اسپانسرهای تیم استقلال این باشگاه به لحاظ ارزی شارژ […]

- اخبار خوب نقل و انتقالاتی از اتاق مدیریت استقلال

در روزهای تعطیلی تمرینات تیم استقلال خبر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باعث نگرانی هواداران این تیم شد اما ظاهراً حالا اتفاقات خوبی در راه است.

افراد نزدیک به اتاق مدیریت باشگاه استقلال در این باره اطلاع دادند که از طریق یکی از اسپانسرهای تیم استقلال این باشگاه به لحاظ ارزی شارژ شده و قرار است بدهی ۴۱ هزار یورویی دستیاران ساپینتو که منجر به بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی تیم استقلال شده ظرف روزهای آینده باز شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است با توجه به تعطیلی آخر هفته امروز و فردا در اروپا، قرار است این اتفاق روز دوشنبه با واریز مبلغ اعلام شده از سوی فیفا به شماره حسابی که به باشگاه استقلال اعلام شده عملیاتی شده و در نهایت ظرف روزهای پایانی هفته جاری، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود.

از سوی دیگر خبر می‌رسد بعد از دو جلسه متوالی جواد نکونام و علی خطیر در روزهای میانی هفته گذشته استقلال اقدامات مهمی در جهت جذب دو بازیکن انجام داده که این اتفاق نیز همزمان با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال تا پیش از پایان مهلت جابه‌جایی بازیکنان در نیم فصل زمستانی نقل و انتقالات صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: برنامه استقلال برای جذب جانشین یامگا/ ستاره گل‌گهر با این فرمول آبی‌پوش می‌شود

منبع: خبـر ورزشی