حدادی: تشکیل شورای عالی ورزش بخشی از دغدغه قهرمانان را حل می‌کند
حدادی: تشکیل شورای عالی ورزش بخشی از دغدغه قهرمانان را حل می‌کند

به گزارش زیرنویس، احسان حدادی با اشاره به اشراف کامل وزیر ورزش و جوانان به نیازها و شرایط ورزشکاران گفت: آقای هاشمی پیش از این معاون سازمان تربیت بدنی و رئیس کمیته ملی المپیک نیز بوده و از انجاییکه سالهاست که پست های مدیریتی در ورزش داشته‌اند از دغدغه‌ها و نیازهای ورزشکاران مطلع هستند. وی افزود: در حال حاضر مسئله مسکن قهرمانان یکی از مسائل […]

به گزارش زیرنویس، احسان حدادی با اشاره به اشراف کامل وزیر ورزش و جوانان به نیازها و شرایط ورزشکاران گفت: آقای هاشمی پیش از این معاون سازمان تربیت بدنی و رئیس کمیته ملی المپیک نیز بوده و از انجاییکه سالهاست که پست های مدیریتی در ورزش داشته‌اند از دغدغه‌ها و نیازهای ورزشکاران مطلع هستند.

وی افزود: در حال حاضر مسئله مسکن قهرمانان یکی از مسائل و دغدغه های اصلی ورزشکاران کشورمان است و همین امر موجب کم انگیزگی در قهرمانان شده است که خوشبختانه در شورای عالی ورزش که با حضور و حُسن توجه رئیس جمهور برگزار شد، به طور جدی به این موضوع پرداخته شد.

قهرمان پرتاب دیسک کشورمان خاطرنشان ساخت: امیدوارم با پیگیری های صورت گرفته در کشور ما همچون دیگر کشورها زمانیکه ورزشکار موفق به کسب مدال المپیک و افتخارآفرینی برای کشورش می‌شود دیگر دغدغه مسکن نداشته باشد و قهرمانان‌مان بتوانند صاحب مسکن شوند.

در ادامه حدادی به نزدیک بودن المپیک پاریس اشاره کرد و گفت: کسب مدال در رشته دوومیدانی بسیار متفاوت از سایر رشته ها است و نیازمند برنامه ریزی ۱۰ الی ۱۲ ساله است و ما در صدسال گذشته که این رشته وارد ایران شده است فقط در المپیک ۲۰۱۲ موفق به کسب مدال شدیم که امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب و تعیین رئیس برای فدراسیون دوومیدانی خیلی زود بتوانیم صاحب مدال المپیک در این رشته ورزشی شویم.

پایان پیام/





منبع: فارس