ذوق زدگی عجیب مسی در سفر به عربستان
ذوق زدگی عجیب مسی در سفر به عربستان

تسنیم نوشت: لیونل مسی پنجشنبه گذشته با تیم فوتبال اینتر میامی برای شرکت در تورنمنت ریاض با حضور تیم‌های الهلال و النصر راهی عربستان شد. وی در این سفر پیامی تمجیدآمیز درباره عربستان منتشر کرد که هنوز معلوم نیست این پیام تبلیغاتی است – و بابت آن پول گرفته – یا به نوعی چراغ سبزی است […]

- ذوق زدگی عجیب مسی در سفر به عربستان

تسنیم نوشت: لیونل مسی پنجشنبه گذشته با تیم فوتبال اینتر میامی برای شرکت در تورنمنت ریاض با حضور تیم‌های الهلال و النصر راهی عربستان شد.

وی در این سفر پیامی تمجیدآمیز درباره عربستان منتشر کرد که هنوز معلوم نیست این پیام تبلیغاتی است – و بابت آن پول گرفته – یا به نوعی چراغ سبزی است برای ادامه فوتبالش در این کشور.

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه اینتر میامی در صفحه اجتماعی‌ خود نوشت: در سفرهایم به عربستان از این خوشم می‌آید که همیشه چیزهایی را کشف می‌کنم که انتظارش را ندارم.

لیونل مسی خاطرنشان کرد: اگر اخیراٌ به عربستان سفر کرده‌اید، لطفاٌ تجربه خود و آنچه را که دوست داشتید به اشتراک بگذارید. اگر هنوز هم به عربستان سفر نکرده‌اید، از تصورهای خود فراتر بروید و این کشور را برای خود کشف کنید.

اینترمیامی در تورنمنت عربستان با تیم‌های مشهور شهر ریاض یعنی الهلال و النصر بازی خواهد کرد. لیونل مسی و یارانش ابتدا دوشنبه هفته جاری به مصاف النصر می‌روند که بازیکنانی همانند کریستیانو رونالدو و سادیو مانه را در اختیار دارد. اینترمیامی روز پنجشنبه نیز رو در روی الهلال قرار خواهد گرفت.

منبع: اطلاعات انلاین