پس از اعلام خبر انفجاری یورگن کلوپ مبنی بر ترک لیورپول، کانون توجهات به سمت گواردیولا معطوف شد که از سال ۲۰۱۶ در راس سیتی بوده و تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد. سرمربی اسپانیایی فاش کرد که بنزین کافی در باک دارد تا بتواند قرارداد فعلی خود با سیتی را به پایان برساند و احتمالاً […]

- گواردیولا در مسیر کلوپ؟/ می‌خواهید من را اخراج کنید؟ هم بنزین دارم و هم یک سال قرارداد!

پس از اعلام خبر انفجاری یورگن کلوپ مبنی بر ترک لیورپول، کانون توجهات به سمت گواردیولا معطوف شد که از سال ۲۰۱۶ در راس سیتی بوده و تا سال ۲۰۲۵ قرارداد دارد. سرمربی اسپانیایی فاش کرد که بنزین کافی در باک دارد تا بتواند قرارداد فعلی خود با سیتی را به پایان برساند و احتمالاً آن را تمدید کند.

وقتی یک خبرنگار از گواردیولا پرسید که «آیا قراردادش را با اتحاد به پایان می‌رساند»، گواردیولا پاسخ داد: «می خواهی من را اخراج کنی؟ (با لبخند). حالم خوب است. هنوز یک سال دیگر باقی مانده و شاید تمدید کنم. هنوز سعی می‌کنم مدیریت کنم. ما نمی‌توانیم بیشتر از فصل گذشته انجام دهیم، اما آنچه مهم است این است که هربار یک قدم رو به جلو برداریم. نمی‌خواهیم هیچ یک از بازی‌ها را ببازیم. جام حذفی و لیگ قهرمانان را در پیش داریم، البته که امکان شکست خوردنمان در بازی‌ها وجود دارد اما وظیفه من این است که ببینم چطور بازی می‌کنیم نه اینکه فقط به نتیجه گرفتن نگاه کنم. بازیکنانم من را شگفت‌زده می‌کنند زیرا بعد از تمام کارهایی که انجام داده‌ایم هنوز مثل روز اول تلاش می‌کنند، بازیکنان جدید به سرعت در تیم ادغام می‌شوند. این که بخشی از این باشگاه هستم باعث افتخارم است.»

کلوپ فاش کرد که خسته و فرسوده شده و قصد دارد حداقل یک سال از فوتبال فاصله بگیرد و استراحت کند. گواردیولا عنوان کرد که شرایط مشابهی را در بارسلونا تجربه کرد و در سال ۲۰۱۲ مجبور به ترک باشگاه کاتالان شد. «کلوپ عاشق بازی است، اما ۹ سال در راس باشگاه بوده و تقاضاها و فشارها بسیار زیاد است. هر لحظه با خودت فکر می‌کنی که باید کمی نفس بکشم. من با یورگن صحبت نکردم اما شاید او چنین احساسی داشته باشد. کمی استراحت کنی، یک قدم به عقب برداری و به همه چیز نگاه کنی. کاملا می‌فهمم. نمی‌خواهم خودم را با او مقایسه کنم اما در بارسلونا این احساس را داشتم. به زمان نیاز داشتم تا خودم را پیدا کنم.»

کلوپ امیدوار است با فتح انگلیس برای دومین بار دوران حضور خود در آنفیلد را به پایان برساند. با این حال، قبل از اینکه توجه خود را به رویارویی لیگ برتر مقابل چلسی در ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) معطوف کند، باید در دور چهارم جام حذفی مقابل نوریچ سیتی در روز یکشنبه به میدان برود.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی