نوری: تیم ملی در فاز هجومی از بهترین‌های آسیا است
نوری: تیم ملی در فاز هجومی از بهترین‌های آسیا است

هافبک اسبق تیم ملی گفت: تیم ایران در فاز تهاجمی جزو بهترین‌های آسیا است.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درخصوص عملکرد تیم ملی در ۳ بازی مرحله گروهای جام ملت‌های آسیا و صعود به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله بعدی، اظهار داشت: خداراشکر تیم کشورمان توانست با حداکثر امتیاز صعود کند. در تورنمنت‌ها مهم امتیاز و برد است. مهم این است که بتوانید مرحله به مرحله بالا بروید. به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند.

وی افزود: از نظر فنی، تیم ایران بازی به بازی بهتر شد. به خصوص در بازی سوم که خیلی خوب کار کرد. امیدوارم مرحله بعد هم همینطور پرقدرت، بازی به بازی برنده شوند و ان‌شاالله به قهرمانی برسند. تیم ملی این پتانسیل را دارد و مطمئنا می‌تواند جام را به کشورمان بیاورد. برای کادرفنی و تک تک بازیکنان، آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درخصوص انتقادات مطرح شده اخیر و گلایه کادرفنی تیم ملی از برخی انتقادات، گفت: انتقاد اگر سازنده و به نفع تیم باشد، خوب است. باید از تیم ملی حمایت کرد. به هرحال این تیم از ۹ بازی ۳ امتیاز گرفته است. نحوه بازی هم بازی به بازی بهتر شد. به نظرم الان انتقاد جایز نیست. باید از کادرفنی و بازیکنان حمایت کرد تا ان‌شاالله مسیرشان را با قدرت و خیلی خوب جلو بروند.

مربی تیم ملوان درمورد بازی بعدی با سوریه و همچنین مسیر تیم ملی تا فینال این مسابقات، عنوان کرد: بازی با سوریه می‌تواند یک بازی تدارکاتی و یک پیش بازی خوب برای مصاف احتمالی با ژاپن باشد. سوریه هم تیمی مانند فلسطین چغر است. از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارند اما از نظر کیفی در حد و اندازه بازیکنان ما نیستند.

هافبک اسبق تیم ملی درمورد عملکرد ۲ بخش دفاعی و هجومی این تیم در تورنمنت فعلی، گفت: تیم ملی در فاز تهاجمی جزو بهترین‌ها و خیلی قوی است. حضور طارمی و آزمون قطعا تاثیر مهمی دارد. درفاز دفاعی هم کمی کار دارند. هرچند که بازی به بازی بهتر شدند اما تیم ملی باید در بحث حمله سریع و ضدحمله حریف مانند گلی که از تیم امارات خوردیم، بیشتر کار کند. قطعا با تجارب کادرفنی این نقیصه برطرف می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس