استقلال برای تقویت خودش در نیم فصل دوم به دنبال جذب بازیکنانی است که تقریباً همه آنها مشکل رضایتنامه دارند و برای دریافت آن باشگاه استقلال باید یا حسابی سر کیسه را شل کند یا اینکه به هر طریق ممکن رضایت باشگاه کنونی این نفرات را جلب کند. یکی از بازیکنانی که استقلال برای نیم […]

- این بازیکن خودش دوست دارد استقلالی شود/ دلم می‌خواهد شاگرد نکونام شوم اما...

استقلال برای تقویت خودش در نیم فصل دوم به دنبال جذب بازیکنانی است که تقریباً همه آنها مشکل رضایتنامه دارند و برای دریافت آن باشگاه استقلال باید یا حسابی سر کیسه را شل کند یا اینکه به هر طریق ممکن رضایت باشگاه کنونی این نفرات را جلب کند.

یکی از بازیکنانی که استقلال برای نیم فصل دوم خیلی روی آن حساب کرده و نقشه کشیده، امیرحسین حسین‌زاده است. بازیکن تکنیکی که در لیگ بیست و یکم نقش بسیار موثری در قهرمانی بدون شکست استقلال ایفا کرد و بلافاصله پس از آن راهی بلژیک شد اما پس از یک فصل حضور در فوتبال اروپا و البته از دست دادن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به ایران بازگشت. البته مقصد امیرحسین پس از بازگشت دوباره به ایران استقلال نبود بلکه راهی تراکتور شد! بازیکنی که جواد نکونام تابستان امسال خیلی اصرار داشت دوباره آبی پوش شود ولی شرایط برایش محقق نشد.

در رابطه با حسین‌زاده خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که او خودش به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که دوست دارد دوباره پیراهن آبی را بر تن کند و حتی یکی از اطرافیان تیم مدعی شد حسین‌زاده با نزدیکان جواد نکونام به صورت تلفنی هم صحبت کرده و ابراز تمایل کرده است تا در صورت فراهم شدن شرایط، حتما  دوباره استقلالی شود چون دوست دارد آبی پوش بشود. البته قطعاً تمایل او کافی نیست و رضایت باشگاه تراکتور در این رابطه شرط اصلی محسوب می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی