به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس و به نقل از رسانه رسمی باشگاه هوادار، تیم فوتبال هوادار ر از ساعت ۱۲:۰۰ امروز (شنبه) در مجموعه ورزشی مرکز ملی فوتبال به مصاف شهر راز شیراز رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.رونمایی از اولین خرید […]

- تساوی هوادار و شهر راز شیراز در دیدار تدارکاتی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس و به نقل از رسانه رسمی باشگاه هوادار، تیم فوتبال هوادار ر از ساعت ۱۲:۰۰ امروز (شنبه) در مجموعه ورزشی مرکز ملی فوتبال به مصاف شهر راز شیراز رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.
رونمایی از اولین خرید هوادار؛ پورعلی شاگرد شجاعی شد

تک گل هوادار و گل نخست بازی را یونس شاکری روی پاس مهدی گودرزی وارد دروازه حریف کرد و محمد کاظمی نیز گل تساوی بخش شهر راز را به ثمر رساند تا هر دو گل دیدار در نیمه اول به ثمر رسیده باشد.

کادر فنی هوادار در دو نیمه متفاوت بیشتر بازیکنان را وارد زمین کرد تا به نوعی عملکرد تمامی بنفش‌پوشان را در پایان اردوی آماده سازی و آغاز دور جدید تمرینات زیر نظر بگیرند.

هواداری روز سه‌شنبه و جمعه پیش رو به ترتیب در تهران به مصاف فولاد و شهرداری نوشهر می‌رود تا بدین ترتیب خود را برای بازی بیستم بهمن ماه سال جاری مقابل استقلال خوزستان در جام حذفی آماده کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا