حسین باجی وند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص جدایی ناگهانی سعید دقیقی از شمس آذر اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که اخیراً برای تیم فوتبال شمس آذر افتاد مدیران و مالکان این تیم دچار چالش شدند. لیگ امسال بسیار حرفه‌ای بود و همه دیدند تیم فوتبال شمس آذر چقدر خوش درخشید و […]

حسین باجی وند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص جدایی ناگهانی سعید دقیقی از شمس آذر اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که اخیراً برای تیم فوتبال شمس آذر افتاد مدیران و مالکان این تیم دچار چالش شدند. لیگ امسال بسیار حرفه‌ای بود و همه دیدند تیم فوتبال شمس آذر چقدر خوش درخشید و شگفتی فصل بود اما در لیگ حرفه‌ای طبیعی است که هر بازیکن یا مربی به فکر آینده خودش باشد. باید خودمان را جای سعید دقیقی بگذاریم تا او را درک کنیم. در خصوص جدایی او هم حرف و گله‌ای نیست.

وی افزود: باشگاه شمس آذر قائم به شخص نیست هر کسی که در جای خودش است بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد. قطعاً زندی مدیرعامل باشگاه و اعضای هیأت مدیره در تلاش هستند تا بهترین تصمیمی را برای این تیم بگیرند. به عنوان رییس هیأت فوتبال استان قزوین می‌گویم که تداوم حضور در لیگ برای ما مهم‌تر از هر نتیجه‌ای است، چرا که همیشه بودن بهتر از این است که یک روز پر فروغ باشیم و فردا اصلاً حضور نداشته باشیم.

مدیران شمس آذر بهترین تصمیم را می‌گیرند/ کناره‌گیری مطرح نیست

رییس هیأت فوتبال استان قزوین در ادامه گفت: یقیناً مدیران باشگاه بهترین تصمیم را می‌گیرند تا تیم از بحران خارج شود هرچند بحرانی هم برای تیم وجود ندارد و چرا که باشگاه ما بی بضاعت نیست فقط با توجه به بودجه‌ای که داشتیم با مدیریت درست هزینه کردیم و توانستیم عملکرد مثبتی را داشته باشیم. اتفاقاتی که امروز برای شمس آذر رقم می‌خورد امیدوارم برای آینده این باشگاه تأثیر مثبتی را داشته باشد. این تیم در نیم فصل شگفتی ساز بود و مطمئن باشید در فصل آینده شمس آذر دیگری را خواهید دید.

باجی‌وند در پاسخ به این سوال که شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری این باشگاه از لیگ برتر گفت: اصلاً چنین موضوعی مطرح نیست، اگر تیمی به این شکل بخواهد پا پس بکشد که به اردوی خارجی نمی‌رود. مطمئن باشید چنین موضوعی مطرح نیست و هیچ چیز نمی‌تواند انگیزه بالای بازیکنان مربیان را از بین ببرد و به این فکر باشند که کناره‌گیری کنند. به قول یکی از مالکان باشگاه هرچه زمین می‌خوریم با تجربه تر و با دقت تر می‌شویم.

منبع: مـهر