دردسر تیم ملی در جام ملت‌ها؛ هجوم سوری‌ها به ورزشگاه کوچک
دردسر تیم ملی در جام ملت‌ها؛ هجوم سوری‌ها به ورزشگاه کوچک

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تیم ملی فوتبال کشورمان از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا باید برابر سوریه قرار بگیرد؛ دیداری که روی کاغذ می‌توان ایران را برنده آن دانست، اما اتفاقات پیرامونی می‌تواند بر مسایل فنی مسابقه سایه بیندازد. یکی از این اتفاقات، محل برگزاری مسابقه روز چهارشنبه است؛ ورزشگاه عبدالله بن خلیفه […]

- دردسر تیم ملی در جام ملت‌ها؛ هجوم سوری‌ها به ورزشگاه کوچک

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، تیم ملی فوتبال کشورمان از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا باید برابر سوریه قرار بگیرد؛ دیداری که روی کاغذ می‌توان ایران را برنده آن دانست، اما اتفاقات پیرامونی می‌تواند بر مسایل فنی مسابقه سایه بیندازد.

یکی از این اتفاقات، محل برگزاری مسابقه روز چهارشنبه است؛ ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه متعلق به باشگاه الدحیل کوچکترین استادیوم جام ملت‌ها است که گنجایش ۱۰ هزار تماشاگر را دارد.

این ظرفیت برای ایران اتفاق خوبی نیست، زیرا با توجه به حضور سوری‌ها در قطر و همچنین سفر بسیاری از تماشاگران آن‌ها از کشور‌های حساس سبب شده تا کفه ترازو به نفع آن‌ها بچربد.

بر اساس اعلام یک منبع آگاه حدود ۱۰۰۰ بلیت در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفته است که این عدد عجیب بوده و مسئولان فدراسیون در تلاشند تا بلیت‌های بیشتری را در اختیار بگیرند.

بخشی از بلیت‌ها نیز فروخته خواهد شد و نگرانی از این بابت است که سوری‌ها آن را خریداری کنند. البته ایرانی‌های حاضر در قطر تعدادی از این بلیت را خواهند خرید، اما بی شک اگر این ورزشگاه گنجایش بیشتری داشت شرایط برای ما بهتر می‌شد.

مدیران فدراسیون فوتبال برای تغییر محل بازی رایزنی‌هایی را انجام داده اند که ضمن مخالفت سوری‌ها بعید است با این درخواست موافقت شود.

دیدار ایران و سوریه در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

منبع: اطلاعات انلاین