به گزارش زیرنویس، یک سرباز حدود ساعت ۵ بعد از ظهر تلاش کرد تا یک خودروی سواری هوندا را در بلوار کواترو وینتوس متوقف کند. ۱۹ ژانویه. راننده که بعداً ریکاردو هرناندز نام داشت، گزارش شد که در قاچاق انسان دست داشته است. تعقیب و گریز با امتناع راننده از توقف آغاز شد. هرناندز سرانجام […]

به گزارش زیرنویس، یک سرباز حدود ساعت ۵ بعد از ظهر تلاش کرد تا یک خودروی سواری هوندا را در بلوار کواترو وینتوس متوقف کند. ۱۹ ژانویه. راننده که بعداً ریکاردو هرناندز نام داشت، گزارش شد که در قاچاق انسان دست داشته است.

تعقیب و گریز با امتناع راننده از توقف آغاز شد. هرناندز سرانجام سربازان را به پارکینگ H-E-B نزدیک خیابان سن داریو و بلوار دل مار هدایت کرد.

هرناندز سپس تصمیم گرفت در سمت اشتباه سن داریو رانندگی کند. یک سرباز از واحد خود برای متوقف کردن و از کار انداختن وسیله نقلیه مشکوک برای جلوگیری از آسیب دیدن سایر رانندگان استفاده کرد. مقامات گفتند که خودروی هرناندز از کار افتاده است. او و چهار مهاجر بازداشت شدند.

هرناندز، ۱۸ ساله، دستگیر و به چهار فقره قاچاق افراد با احتمال آسیب جدی بدنی یا مرگ، فرار از دستگیری با پای پیاده، فرار از دستگیری با وسیله نقلیه و حمله شدید به یک کارمند دولتی متهم شد.

منبع خبر: رکنـا