به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت فلسطین در غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، ساعت ۲:۳۵ عصر امروز شنبه، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا با موشک «فلق ۱» هدف قرار داده‌اند […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت فلسطین در غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، ساعت ۲:۳۵ عصر امروز شنبه، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را در پادگان «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا با موشک «فلق ۱» هدف قرار داده‌اند و به نظامیان و تجهیزات ارتش رژیم صهیوینستی در این مرکز آسیب وارد کرده است.

همچنین تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در موضع نظامی صهیونیستی «البحری» واقع در شمال اراضی اشغالی از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با تسلیحات مناسب هدف گرفته شد.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان «شومیرا» با موشک هدف قرار داده و به آنان آسیب مستقیم وارد کرده است.

همچنین رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که از بیم نفوذ پهپادی از سمت لبنان آژیر هشدار در الجلیل علیا به صدا درآمده است.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «بلیدای شرقی» در برابر موضع صهیونیستی «البیاض» و همچنین اطراف شهرک‌های راشیا الفخار و الهباریه را گلوله‌باران کرد.

علاوه بر این جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک عیتا الشعب و اطراف شهرک‌های بلیدا و مروحین را هدف قرار دادند.

کمی پیش‌تر نیز حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، پایگاه «خربه ماعر» رژیم صهیونیستی را با سلاح موشکی در ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه صبح امروز به صورت مستقیم هدف قرار داده است.

منبع: مـهر