حسین شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: علی علیپور در لیست جذب بازیکنان قرار دارد و مکاتباتی با باشگاه ژیل ویسنته داشته ایم و پیگیر پاسخ مدیران این باشگاه هستیم. او ادامه داد: برای جذب جواد آقایی پور مهاجم استقلال خوزستان نا […]

- تایید شد؛ اقدام پرسپولیس برای جذب آقای گل/ برای خرید مهاجم استقلال ناامید نیستیم

حسین شهریاری رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: علی علیپور در لیست جذب بازیکنان قرار دارد و مکاتباتی با باشگاه ژیل ویسنته داشته ایم و پیگیر پاسخ مدیران این باشگاه هستیم.

او ادامه داد: برای جذب جواد آقایی پور مهاجم استقلال خوزستان نا امید نشده ایم و همچنان مذاکره با مدیران این باشگاه برای جذب آقایی پور ادامه دارد.

رییس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب اوسمار ویرا به عنوان جانشین یحیی گل‌محمدی گفت: ما تا روز شنبه ۷ بهمن منتظر پاسخ مثبت برانکو ایوانکوویچ بودیم اما او برای سومین بار به پیشنهاد ما پاسخ منفی داد و از این روز ساعت ۱۳ روز شنبه جلسه هیأت مدیره شکل گرفت.

او افزود: در نهایت دو گزینه نهایی ما اوسمار و پاکو لوپز بودند اما از آنجایی که درخواست مالی لوپز برای نیم فصل عدد بالایی بود و اوسمار در طول یک سال و نیم گذشته شناخت کافی از تیم داشت، او را تا پایان فصل به عنوان سرمربی انتخاب کردیم.

بیشتر بخوانید: برانکو حرف آخرش را به پرسپولیسی‌ها زد؛ ممنونم ولی شرایط بازگشت را ندارم/ رابطه بین من و هواداران پرسپولیس احساسی است

منبع: خبـر ورزشی