احتمال تقابل پرسپولیس با تیم فرهاد مجیدی
احتمال تقابل پرسپولیس با تیم فرهاد مجیدی

پرسپولیس از روز پنجشنبه هفته گذشته اردوی خود را در امارات آغاز کرد و سرخپوشان قصد دارند در این اردوی در فضایی آرام و بی‌حاشیه به بهترین شکل خود را برای نیم‌فصل دوم آماده کنند.

 

اوسمار قبل از اینکه طراحی تمرینات پرسپولیس را در نیم‌فصل برعهده بگیرد، از سوی برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس ماموریت یافت توان بدنی بازیکنان را بالا ببرد، از این جهت که این افراد اعتقاد داشتند یکی از دلایل افت پرسپولیس در این فصل مشکل بدنی بازیکنان بوده است.

در همین راستا هم اوسمار به همراه لوسادا با تمرینات سنگین و فشرده سعی کردند توان بدنی سرخپوشان را بالا برده و این روند همچنان ادامه دارد. اما تازه‌ترین توصیه از سوی مسئولان باشگاه به اوسمار این بوده که در انتخاب حریفان تدارکاتی در امارات دقت کند و با تیم‌های قدرتمند و آماده بازی نکند، از این جهت که ممکن است پرسپولیس شکست خورده و هواداران از او انتقاد کنند.

توصیه‌ای که ممکن است باعث شود بازی دوستانه پرسپولیس با تیم اتحاد کلبا نیز لغو شود. به‌هرحال این تیم در کوران مسابقات بوده و از هر حیث آماده است. از این رو شکست احتمالی سرخپوشان مقابل تیم فرهاد مجیدی ممکن است عواقب بدی برای اوسمار و البته حامیان او در باشگاه پرسپولیس داشته باشد.

 

منبع: خبـر ورزشی