پارمیس تولیدکننده نرم افزارهای حسابداری و مدیریتی در ایران
پارمیس تولیدکننده نرم افزارهای حسابداری و مدیریتی در ایران

کسب و کار های مختلف برای بهره‌برداری از تمام ظرفیت موجود در سیستم خود نیازمند اطلاعات و گزارشات دقیق از هر بخش هستند. نرم افزار های حسابداری از جمله نرم افزار پخش مویرگی،  نرم افزار erp ، می توانند به صاحبان کسب و کار ها برای بالا بردن راندمان کاری کمک کند. در این مقاله قرار […]

کسب و کار های مختلف برای بهره‌برداری از تمام ظرفیت موجود در سیستم خود نیازمند اطلاعات و گزارشات دقیق از هر بخش هستند. نرم افزار های حسابداری از جمله نرم افزار پخش مویرگی،  نرم افزار erp ، می توانند به صاحبان کسب و کار ها برای بالا بردن راندمان کاری کمک کند. در این مقاله قرار است به معرفی این نرم افزار ها بپردازیم.

مزایا نرم افزار پخش مویرگی پارمیس

امروزه نرم افزار پخش مویرگی از نیاز های اساسی هر کسب و کار در زمینه توزیع و فروش به است. با استفاده از این نرم افزار و مکانیزه کردن شبکه توزیع و فروش با استفاده از تمام ظرفیت های موجود می توان به توسعه ساختار بیزینس کمک کرد.

نرم افزار پخش مویرگی پارمیس می تواند سیستم حمل و نقل کالا یا محصول برای عرضه یا ارائه را به صورت یکپارچه و اصولی مدیریت کند‌ و با بهینه کردن فرایندهای پخش و توزیع به بالا بردن راندمان و سود دهی فروش منجر شود.

پارمیس تولیدکننده نرم افزارهای حسابداری و مدیریتی در ایران

نر‌م افزار پخش مویرگی قابلیت نصب و اجرا بر روی تمام دستگاه ها با سیستم عامل های اندروید و ویندوز را دارد و همچنین شما می توانید از نسخه تحت وب این نرم افزار در هر دستگاهی به سادگی در هر جا استفاده کنید.

نرم افزار پخش مویرگی پارمیس می‌ تواند تمام گزارشات فروش ارزیاب ها ، سود و زیان فاکتور ها و کالا ها را برای مدیران بدون خطا یا تاخیر تهیه و ارسال کند.
 از مزایای نرم افزار پخش مویرگی می توان به امکان تهیه گزارشات برترین مشتریان و بازاریان اشاره کرد با گزارشات این نرم افزار کارفرما یا مدیران می توانند بر عملکرد دقیق تمام بازاریابان خود نظارت داشته باشند.

نرم افزار پخش مویرگی ( پارمیس می تواند گزارش سود و زیان هر محصول با کالا را به صورت تجمعی و ریز به اطلاع شما برسانم تا بتوانید در خصوص هر کالا تصمیمات لازم را اعمال کنید و از زیان های کسب و کار خود بکاهید.

از قابلیت های کاربردی نرم افزار پخش مویرگی پارمیس ارائه تمام گزارشات مورد نیاز مشتریان و مخاطبان از طریق سازمان همراه است. همچنین نرم افزار سازمان همراه می تواند با فراهم کردن یک کاتالوگ آنلاین برای کسب و کار شما امکان ثبت سفارشات مشتریان بدهد و مشتریان از این طریق ارتباط خود را از طریق ارسال تیکت حفظ خواهند کرد.

مزایا نرم افزار erp پارمیس استار

نرم افزار erp پارمیس با یکپارچه سازی سیستم مدیریتی و مالی شرکت ها سازمان ها می تواند به مدیران در تصمیم گیری های کاری بیزینس کمک کند.نرم افزار erp در کسب و کارهای با بخش های متعدد یا زیر مجموعه های مختلف که سیستم های حسابداری مجازی دارند می تواند اثر چشمگیری در رشد کسب و کار داشته باشد.

نرم افزار erp به مدیران امکان یکپارچه بخش های مختلف سازمان یا شرکت را می دهد که از این طریق با نظارت جامع بر تمام ساختار کسب و کار می تواند بسیار مفید واقع شود.نرم افزار erp پارمیس امکان ثبت و پیگیری امور مرتبط با تولید و برنامه ریزی را فراهم می کنند و نوعی حسابداری با رویکرد دائمی ایجاد می کند.

پارمیس تولیدکننده نرم افزارهای حسابداری و مدیریتی در ایران

این نرم افزار می تواند درگاه یا کانال های فروش و خرید را برای کسب و کار یا بیزینس به سادگی فراهم کند. نرم افزار erp می تواند تمام داده‌های مربوط به حقوق و دریافتی های پرسنل  را ثبت و مدیریت کند.

نرم افزار erp پارمیس همچنین می تواند برای بیزینس ها امکان اطلاع رسانی و crm به طور جامع و در ارتباط با سایر واحد های مجموعه را فراهم کند تا جذب و حفظ مشتریان و مخاطبان به صورت کوثر ترس انجام شود.

نرم افزار erp می تواند با ایجاد یکپارچگی و کمک به جریان اطلاعاتی بی نقص بین واحد ها و بخش های مختلف کسب و کار شما به توسعه و رشد سطح کاری بیزینس بیانجامد

ارائه گزارشات جامع به وسیله نرم افزار پارمیس erp می تواند به مدیران کمک کند در زمان مناسب سیاست های کاری خود را تغییر داد ه یا اصلاح کنند.

از اصلی ترین کاربرد های حسابداری مدیریت حقوق و دستمزد کارکنان و اطلاعات پرسنل این که اگر به درستی انجام نشود می تواند آسیب های جدی به بیزینس شما بزند. این نرم افزار حسابداری یا زیر سیستم های یکپارچه بازرگانی،خزانه و انبار و … ارائه می‌شود که هر کدام با قابلیت های منحصر به فرد و کاربردی می توانند بسیار کارآمد باشند.

جمع بندی

امروزه نرم افزار های حسابداری به صورت اختصاصی نیاز های کسب و کار های مختلف را در نظر گرفته و قابلیت های کاربردی در جهت رفع این نیاز ها ارائه می دهند. در این مقاله امکانات نرم افزار پخش مویرگی،  نرم افزار erp ،  نرم افزار بازرگانی را برای شما شرح دادیم، امیدوارم با به کارگیری این نرم افزار ها به رشد بیزینس خود کمک کنید.

برای خرید و یا دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره ۰۲۱۸۷۷۵۸ تماس و یا به وبسایت   فرمایید.

 

 

منبع: اطلاعات انلاین