پس از یورو در این مورد صحبت می‌کنیم!
پس از یورو در این مورد صحبت می‌کنیم!

رئیس فدراسیون فوتبال آلمان از تمایلش برای جذب کلوپ به عنوان جانشین یولیان ناگلزمن صحبت کرد.

 

رونی زیمرمن، نایب رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، درها را برای یورگن کلوپ به عنوان سرمربی جدید آلمان پس از یورو ۲۰۲۴ باز کرد. کلوپ اعلام کرد که در پایان این فصل لیورپول را ترک خواهد کرد، تصمیمی که در سراسر دنیای فوتبال بازتاب داشت. سرمربی از تمایل برای یک سال استراحت صحبت کرد اما شانس سرمربیگری آلمان ممکن است نظر او را عوض کند، انتصابی که فدراسیون آلمان آرزویش را دارد.

زیمرمن گفت: «فکر نمی‌کنم نیازی به صحبت در مورد این واقعیت داشته باشیم که یورگن کلوپ مربی درخشانی است. همچنین لازم نیست در مورد این واقعیت صحبت کنیم که او می‌تواند نامزد مربیگری تیم ملی باشد. اما زمان چنین درخواست‌هایی کریسمس بود. پس از مسابقات قهرمانی اروپا در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی صحبت خواهیم کرد. من هم مثل همه فکر می‌کنم کلوپ برای این سِمت عالیست.»

یولیان ناگلزمن سرمربی فعلی آلمان است و این تیم را در مسابقات یورو در تابستان امسال هدایت خواهد کرد. اما با توجه به اینکه این سرمربی جوان احتمالاً مشتاق بازگشت به فوتبال باشگاهی است، ممکن است کلوپ وسوسه شود تا به عنوان سرمربی تیم ملی شانس خود را امتحان کند. فوتبال ملی ممکن است فشار کمتری برای کلوپ داشته باشد، درست همانطور که خودش می‌خواهد.

کلوپ امشب در دور چهارم جام حذفی انگلیس تیمش را مقابل نورویچ هدایت خواهد کرد. سرمربی لیورپول برای ۴ جام می‌جنگد و در حال حاضر به مربیگری تیم ملی فکر نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی