به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عصر امروز در آیین پهلوانی و زورخانه‌ی جوانمردان شهر که به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) برگزار شد، گفت: در این مراسم از پهلوانان و بزرگان شهر که رسم جوانمردی را احیا کردند یاد می‌کنم و رخصت می‌طلبم از […]

- جوانمردان و پیشکسوتان ورزشی سرمایه‌های ناب شهر تهران هستند/ برگزاری ۸۲ مراسم گلریزان به همت جوانمردان شهر

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عصر امروز در آیین پهلوانی و زورخانه‌ی جوانمردان شهر که به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) برگزار شد، گفت: در این مراسم از پهلوانان و بزرگان شهر که رسم جوانمردی را احیا کردند یاد می‌کنم و رخصت می‌طلبم از نسل جدید جوانمردان شهر که الحمدلله خوش درخشیدند و این سنت دیرینه را ادامه می‌دهند.

وی گفت: امروز که مهمان رهبر معظم انقلاب بودیم ایشان به صورت مفصل مطالبی از هویت تهران بیان فرمودند، از اینکه تهران چه ویژگی‌هایی دارد که سرآمد است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: یکی از هویت‌های تهران نام‌های بزرگی بود که از آنها در این مراسم نام برده شد مانند جهان پهلوان تختی، شهید حاج رضایی، شهید حاج قاسم سلیمانی که همه این شهدا هویت‌های ما هستند.

توکلی‌زاده گفت: امروز افتخار داریم در کنار سرمایه‌های شهر هستیم، بزرگانی که ریشه و هویت این شهر هستند و اگر جوانمردی هنوز ظهور و بروز دارد از برکت وجود این بزرگان و ریش سفیدان است.

وی گفت: امسال به همت جوانمردان شهر، ۸۲ برنامه گلریزان برگزار شده که تعداد زیادی زندانی آزاد شدند، تعداد زیادی جهیزیه تهیه شد و هزینه درمان تعداد زیادی بیمار تامین شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار کرد: این سنت جوانمردی الحمدلله در تهران همچنان پابرجاست و مردم در کنار هم زندگی می‌کنند و در لحظات شادی و غم کنار هم هستند.

وی در پایان با بیان اینکه جشنواره آرمان به نام شهید آرمان علی‌وردی از حسینیه جماران کار خود را آغاز کرد و امسال نیز سال دوم خود را در رویداد قهرمان شهر جشن می‌گیرد؛ گفت: رویداد قهرمان شهر با مشارکت شهروندان تهرانی رکورد یک میلیونی را زد به صورتی که یک میلیون شهروند تهرانی از حضور در رقابت‌های ورزشی استقبال کردند و در بیست رشته ورزشی؛ محله به محله و منطقه به منطقه با هم رقابت کردند و این یک افتخار برای شهر است که نشان می‌دهد مردم با نشاط و سرزنده هستند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا