مرد هندی که به خاطر تقسیم زمین با پدرش به اختلاف خورده بود، با استخدام قاتل جان پدرش را گرفت.    به نقل از رسانه‌های هند، ۲۴ ژانویه امسال چانابا وقتی بر سر تقسیم بیش از ۱۲۲ هزار متر زمین با پدرش دچار اختلاف شد، تصمیم هولناکی گرفت. پدر چانابا تصمیم داشت که سهم بیشتری […]

 مرد هندی که به خاطر تقسیم زمین با پدرش به اختلاف خورده بود، با استخدام قاتل جان پدرش را گرفت.

 

 به نقل از رسانه‌های هند، ۲۴ ژانویه امسال چانابا وقتی بر سر تقسیم بیش از ۱۲۲ هزار متر زمین با پدرش دچار اختلاف شد، تصمیم هولناکی گرفت. پدر چانابا تصمیم داشت که سهم بیشتری از زمین را به پسران دیگرش بدهد و همین باعث اختلاف او و چابانا شد. این پدر و پسر در گذشته مشکلاتی با هم داشتند و به همین دلیل بود که پدر، پسرش را لایق تصاحب سهم بیشتر نمی‌دانست. به این ترتیب بود که هنگام تقسیم زمین بین برادرها، میان چابانا و پدرش دعوا شد.

 

چانابا آن روز با عصبانیت به خانه رفت و موضوع را با همسرش درمیان گذاشت. آنها بعد از کلی گفت‌وگو راهی جز از میان برداشتن پدر پیدا نکردند.

 

بنابراین تصمیم گرفتند قاتلی را اجیر کنند تا پدر چانابا را به قتل برساند. قاتل اجاره‌ای به نام ماهانتش، قبول کرد که در قبال مقدار زیادی موادمخدر توهم‌زا پدر ۶۶ ساله چانابا را به قتل برساند.

 

پنج‌شنبه گذشته، ماهانتش طی نقشه‌ای که کشیده بودند، به روستای رامپورا محل زندگی مرد میانسال رفت و با قمه به او حمله کرد و او را به قتل رساند.

 

وقتی پلیس در جریان قتل این مرد قرار گرفت، وارد عمل شد و یکی از روستاییان ماجرای اختلاف مقتول و پسرش را برای پلیس بازگو کرد. بنابراین پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و مطمئن شد که پسر مقتول در این جنایت دست دارد. ۲۷ ژانویه پلیس چانابا و همسرش را در منطقه باگالکوت در ایالت کارناتاکا در خانه‌شان دستگیر کرد. چانابا به قتل پدرش اعتراف کرد و در پی دستگیری این زوج قاتل اجاره‌ای نیز بازداشت شد.

همشهری انلاین

+