در این مدت و پس از رفتن یحیی گل محمدی، اسامی مختلفی برای هدایت پرسپولیس مطرح شد؛ از برانکو ایوانکوویچ گرفته تا مارکوس پاکتا و پاکو لوپز. اما هیچ یک از این اسامی به نیمکت سرخ‌های پایتخت نرسیدند. از زمان استعفای یحیی، رضا درویش اعلام کرد که اوسمار ویه‌را موقتا هدایت سرخ‌ها را به عهده […]

- کلوب| چند سوال از مدیرعامل پرسپولیس برای انتخاب اوسمار

در این مدت و پس از رفتن یحیی گل محمدی، اسامی مختلفی برای هدایت پرسپولیس مطرح شد؛ از برانکو ایوانکوویچ گرفته تا مارکوس پاکتا و پاکو لوپز. اما هیچ یک از این اسامی به نیمکت سرخ‌های پایتخت نرسیدند.

از زمان استعفای یحیی، رضا درویش اعلام کرد که اوسمار ویه‌را موقتا هدایت سرخ‌ها را به عهده خواهد داشت تا سرمربی جدید را معرفی کنیم. در این میان هر روز هم نام یک گزینه به میان می‌آمد و هواداران پرسپولیس واکنش‌های مختلفی را به گزینه‌های اعلام‌شده نشان می‌دادند. اما ظاهرا ویه‌را از پیش انتخاب شده بود و اینجا چند سوال مطرح می‌شود که کاش آقای درویش به آن پاسخ دهند:

 ۱- چرا در خلال برگزاری جام ملت‌های آسیا با کسی که مشغول تیم‌داری است مذاکره کردید؟  ۲- اگر قصد آوردن یک مربی جدید را داشتید بهتر نبود از همان ابتدا سراغ گزینه‌هایی می‌رفتید که بدون تیم بودند؟  ۳- اگر ویه‌را انتخاب قطعی‌تان بود، چرا انقدر به دنبال برانکو رفتید؟  ۴- آیا با برانکو یا مربیان دیگر واقعا مذاکره کردید یا فقط یک بازی رسانه‌ای راه انداختید تا هواداران را سرگرم کنید؟  ۵- آیا بهتر نبود از همان ابتدا اعلام می‌کردید که ویه‌را تا آخر فصل سرمربی پرسپولیس است؟  ۶- حال که اوسمار را انتخاب کردید شهامت ایستادن پای نتایج او را دارید و از وی در طول فصل حمایت می‌کنید؟

فرهنگ دانش| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی