حسین شهریاری، رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که هواداران پرسپولیس تصور می‌کنند با اسم برانکو بازی شده تا اوسمار بیاید، آیا این درست است؟ گفت: فرآیند خیلی مشخص است و پیچیدگی ندارد. پرسپولیس در کوتاه‌ترین زمان با ایشان مذاکره کرد و بعد بدهی‌های ایشان پرداخت شد و کسی نمی‌تواند بگوید به این […]

- برانکو تنها گزینه پرسپولیس بود/ هرکاری کردیم که او بیاید اما نشد

 حسین شهریاری، رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که هواداران پرسپولیس تصور می‌کنند با اسم برانکو بازی شده تا اوسمار بیاید، آیا این درست است؟ گفت: فرآیند خیلی مشخص است و پیچیدگی ندارد. پرسپولیس در کوتاه‌ترین زمان با ایشان مذاکره کرد و بعد بدهی‌های ایشان پرداخت شد و کسی نمی‌تواند بگوید به این دلیل نیامد. در یک شرایط سخت و با شرایط اقتصادی بدی که داشتیم، مشکل را حل کردیم.

او در ادامه به ورزش سه گفت: با شرایط اقتصادی بدی که داشتیم، مشکل را حل کردیم که ایشان برگردد و خیلی هم منتظر ماندیم اما به هر ترتیب مذاکرات اولیه نتیجه نداشت. بعد از اینکه مشکلات آقای برانکو از نظر مالیاتی حل شد، خود آقای درویش به قطر رفتند و صحبت کردند و نهایتا این اتفاق نیفتاد. بعد از اینکه آقای برانکو تشریف نیاوردند، اسامی مختلفی مطرح شد و کارگروهی در باشگاه حضور داشتند که همه را بررسی کردند و نهایتا به سه گزینه رسیدند. با توجه به مصاحبه اخیر برانکو قرار بود جمعه یک جلسه اضطراری بگذاریم و مربی را انتخاب کنیم؛ دوباره آقای درویش پیگیری کرد که آقای برانکو برگردد اما این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی