به گزارش زیرنویس، سرهنگ قدرت حیدری زاد، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت اموال و تجهیزات یکی از مدارس ایلام، بررسی موضوع با هدف کشف این سرقت در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با حضور در محل وقوع سرقت و با شگردهای خاص پلیسی و تحقیقات […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ قدرت حیدری زاد، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت اموال و تجهیزات یکی از مدارس ایلام، بررسی موضوع با هدف کشف این سرقت در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با حضور در محل وقوع سرقت و با شگردهای خاص پلیسی و تحقیقات میدانی ردپای ۲ سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران، سرانجام مخفیگاه متهمان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه ارزش اموال سرقتی کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که شامل چندین دستگاه کامپیوتر و سایر اموال منقول مدرسه است، گفت: سارقان پس از دستگیری و مشاهده ادله و مدارک موجود به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

 سرهنگ حیدری زاد خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع خبر: رکنـا