لیگ جهانی کاراته وان| ۳ مدال طلا، نقره و برنز به کاراته کاهای ایران رسید
لیگ جهانی کاراته وان| ۳ مدال طلا، نقره و برنز به کاراته کاهای ایران رسید

به گزارش زیرنویس، اولین مرحله از رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۴ به میزبانی پاریس فرانسه از ۶ بهمن آغاز و امروز با برگزاری رقابت های رده بندی و فینال به پایان رسید. در این دوره از مسابقات کاراته کاهای کشورمان که در قالب تیم “کاراته پلاس” در این رقابت‌ها شرکت کرده […]

به گزارش زیرنویس، اولین مرحله از رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۴ به میزبانی پاریس فرانسه از ۶ بهمن آغاز و امروز با برگزاری رقابت های رده بندی و فینال به پایان رسید. در این دوره از مسابقات کاراته کاهای کشورمان که در قالب تیم “کاراته پلاس” در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند، موفق به کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز شدند. 

آتوسا گلشاد نژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم بانوان در رقابت فینال مقابل آنیتا سروجینا از اوکراین در حالی که یک بر یک مساوی بودند با رای داوران پیروز شد و عنوان قهرمانی لیگ برتر کاراته وان پاریس ۲۰۲۴ را بدست آورد. 

مبینا حیدری در فینال وزن ۶۸- کیلوگرم مسابقات لیگ برتر کاراته وان پاریس ۲۰۲۴، مقابل تالیا سومبه از فرانسه با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و صاحب مدال نقره این دوره از رقابت ها شد. 

علی مسکینی دیگر کاراته کا کشورمان نیز با پیروزی ۱۰ بر ۲ مقابل عبداله شعبان از کویت در دیدار رده بندی وزن ۶۰- کیلوگرم مسابقات لیگ برتر کاراته وان پاریس ۲۰۲۴، صاحب مدال برنز این دوره از مسابقات شد. 

امیر مهدی زاده، مهدی عاشوری، لیلا برجعلی و مهسا افسانه دیگر کاراته کاهای کشورمان بودند که در دیدار رده بندی دستشان از رسیدن به مدال برنز کوتاه ماند.

پایان پیام/





منبع: فارس