ماجرای خواستگاری ستاره قایقرانی و مهاجرت!
ماجرای خواستگاری ستاره قایقرانی و مهاجرت!

یک سال بعد از مهاجرت ملی پوش قایقرانی به آذربایجان، رییس این فدراسیون می گوید دلیل او به مسائل مالی و البته ازدواجش مربوط بوده است.

به گزارش زیر نویس، بهمن نصیری، ملی پوش زنجانی قایقرانی ایران که سال گذشته به دلیل عدم توجه مسئولین به آذربایجان مهاجرت کرد، اخیرا در یونیورسیاد دانشجویان جهان برای این کشور پارو زد و عملکرد موفقیت آمیزی هم داشت.

با اینکه بهمن نصیری قصد داشت برای ایران در بازی های آسیایی هانگژو به میدان برود، اما گویا آذربایجانی ها چنین اجازه ای به او ندادند.

علیرضا سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی اخیرا اظهارنظر جالبی در خصوص بهمن نصیری داشته و می گوید: “بارها صحبت کردم و برای اشتغال به کارش پیگیری‌های زیادی انجام دادم. او فقط  کار می‌خواست نه حواله خودرو. او مثل ورزشکارانی نبود که برای یک فصل فوتبالی قرارداد میلیاردی ببندند و روی چمن راه بروند.
او تنها یک کار می‌خواست که وقتی به خواستگاری رفت پاسخ «نه» نشنود ولی مسئولان وقت راحت اجازه دادند که این سرمایه برود. در مورد نصیری مجوز اعتبار را از معاون رئیس جمهور گرفتند ولی مدیرانی بودند که نخواستند این کار انجام شود. او برای بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ دوست داشت در تیم ایران باشد ولی آذربایجان اجازه نداد. او دوست داشت با نام ایران در هانگژو بیاید. نصیری هنوز عرق ملی دارد و امیدوارم دوباره لباس ایران را بپوشد.”

منبع :ورزش ۳