یک هشتم جام ملت‌ های آسیا| رونمایی از فینال زودرس بین عربستان و کره جنوبی
یک هشتم جام ملت‌ های آسیا| رونمایی از فینال زودرس بین عربستان و کره جنوبی

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، در سومین روز دیدارهای مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا سه‌شنبه ۲ بازی برگزار می‌شود. نبرد گرگ‌های سفید و فیل‌ها برای حضور در جمع ۸ تیم در اولین بازی که از ساعت ۱۵ انجام می‌شود، تیم‌های ازبکستان و تایلند در ورزشگاه الجنوب مقابل هم قرار می‌گیرند. این مسابقه […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، در سومین روز دیدارهای مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا سه‌شنبه ۲ بازی برگزار می‌شود.

نبرد گرگ‌های سفید و فیل‌ها برای حضور در جمع ۸ تیم

در اولین بازی که از ساعت ۱۵ انجام می‌شود، تیم‌های ازبکستان و تایلند در ورزشگاه الجنوب مقابل هم قرار می‌گیرند. این مسابقه جدال تیم دوم گروه B و F است.

‌شاگردان ماساتادا ایشی در تایلند بدون گل خورده مرحله گروهی را به اتمام رساندند تا برای دومین دوره متوالی راهی یک هشتم شوند اما ازبک‌ها که در کارهای دفاعی عملکرد خوبی در مرحله گروهی داشتند، می‌خواهند با عبور از سد حریف شرق آسیایی برای سومین بار در طول تاریخ به یک چهارم برسند.

ازبکستان با در اختیار داشتن رتبه ۹ آسیا و ۶۸ رنکینگ فیفا در رده‌بندی جهانی ۴۵ پله پایین‌تر از تایلند است که جایگاه ۱۱۳ دنیا را در اختیار گرفته است.

برنده بازی در یک چهارم به مصاف برنده دیدار قطر و فلسطین می‌رود.

* فینال زودرس در اجوکیشن سیتی

شاید تقابل ۲ تیمی که روی هم رفته ۵ قهرمانی جام ملت‌ها را در کارنامه دارند، باید فینال زودرس این تورنمنت دانست. آن هم وقتی مشهورترین مربیان جام روی نیمکت آنها نشسته‌اند.

شاگردان روبرتو مانچینی که با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه F از مرحله گروهی بالا آمدند پیش از حضور در مسابقات تصور نمی‌کردند سرنوشت آنها را در اولین مرحله حذفی مقابل سون هیونگ مین و یارانش قرار بدهد اما شاید کره رویارویی با سعودی‌ها را راحت‌تر از بازی با ژاپن می‌دانست که ترجیح داد به عنوان یکی از ۳ تیم برتر سوم راهی یک هشتم شود!

چشم بادامی‌ها که ۶۳ سال از آخرین قهرمانی‌اش در جام ملت‌ها گذشته و آخرین بار در زمان ۴ تیمی برگزار شدن این تورنمنت جام را بالای سر برده در شرایطی مقابل حریف قدرتمندش قرار می‌گیرد که عربستان هم ۲۷ سال است قهرمان نشده و حتی در ۴ دوره اخیر به نیمه نهایی نرسیده است.

به همین دلیل هر ۲ تیم که عطش زیادی برای موفقیت دارند، با تمام توان پا به زمین می‌گذارند تا با عبور از سد یکدیگر در مرحله یک چهارم به مصاف استرالیا بروند.

تیم یورگن کلینزمن که رنکینگ سه آسیا و ۲۳ جهان را در اختیار گرفته با عربستان رده پنجمی در قاره، ۳۳ رده در رتبه بندی جهان فاصله دارد.

دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار می‌شود.

پایان پیام /





منبع: فارس