با وجود مخالفت هواداران پرسپولیس، اوسار ویرا به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد و کارش را رسما به عنوان نفر اول کادرفنی استارت زد. باشگاه پرسپولیس در این مدت با گزینه‌های مختلفی صحبت کرد ولی به نتیجه نرسید. اولویت اصلی باشگاه پرسپولیس برانکو بود که در ۳ مرحله مذاکراتی با این مربی انجام […]

- ابهام بزرگ درباره انتخاب مربی برزیلی/ اوسمار چه زمانی سرمربی پرسپولیس شد؟

با وجود مخالفت هواداران پرسپولیس، اوسار ویرا به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد و کارش را رسما به عنوان نفر اول کادرفنی استارت زد. باشگاه پرسپولیس در این مدت با گزینه‌های مختلفی صحبت کرد ولی به نتیجه نرسید. اولویت اصلی باشگاه پرسپولیس برانکو بود که در ۳ مرحله مذاکراتی با این مربی انجام شد ولی هر بار پاسخ برانکو منفی بود. پرسپولیس با چند گزینه دیگر هم به صورت جدی مذاکره کرد ولی حضور اکثر آن‌ها به دلیل نداشتن پول کافی منتفی شد.

مدیران پرسپولیس وقتی بعد از حذف تیم ملی عمان برای بار سوم به شراغ برانکو رفتند، به صورت واضح می‌دانستند که پاسخ برانکو تغییری نمی‌کند و او به ایران نمی‌آید. با این حال باز هم با او صحبت کردند ولی همانطور که مشخص بود، برانکو حاضر به بازگشت نشد. ماجرا وقتی عجیب می‌شود که درست چند ساعت بعد از اینکه برانکو برای بار سوم به پرسپولیس پاسخ منفی داد، باشگاه پرسپولیس از سرمربی جدید خود رونمایی کرد.

این درحالی بود که اوسمار به همراه کاروان پرسپولیس راهی دبی شده بود و در تهران حضور نداشت تا پای برگه قرارداد را امضا کند. همین موضوع این شائبه را به وجود آورد که باشگاه پرسپولیس از مدت‌ها قبل با اوسمار تمام کرده بود و او به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شده بود. با این حال درویش و رفقا که می‌دانستند با انتقادات شدید هواداران و کارشناسان روبرو خواهند شد، از اعلام سرمربیگری اوسمار منصرف شدند.

آن‌ها با برنامه ریزی قصد داشتند ابتدا جو را کمی آرام کنند و سپس خبر سرمربیگری اوسار را اعلام کنند. مدیران پرسپولیس در واقع می‌خواستند به طور قطع ثابت کنند که برانکو به ایران نخواهد آمد و بعد گزینه خودشان را معرفی کنند. حتی در این خصوص نزدیکان باشگاه پرسپولیس مدعی شدند که قرارداد سرمربیگری اوسمار با پرسپولیس هفته قبل و پیش از رفتن کاروان پرسپولیس به دبی بسته و امضا شده بود. در واقع همه در این چند روز سر کار بودند و مدیران پرسپولیس از هفته گذشته سرمربی خود را انتخاب کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی