پس‌انداز ۱۲ میلیون یورویی بارسلونا با رفتن ژاوی
پس‌انداز ۱۲ میلیون یورویی بارسلونا با رفتن ژاوی

به گزارش زیرنویس، شنبه شب ژاوی هرناندز با خبر تکان دهنده‌ای تایید کرد که در پایان فصل جاری باشگاه بارسلونا را ترک خواهد کرد.  این مربی ۴۴ ساله که پس از عملکرد ناامید کننده تیم، تحت فشار شدید قرار گرفته بود، پس از شکست سنگین مقابل ویارئال اعلام کرد که تابستان از سمت خود کناره‌گیری […]

به گزارش زیرنویس، شنبه شب ژاوی هرناندز با خبر تکان دهنده‌ای تایید کرد که در پایان فصل جاری باشگاه بارسلونا را ترک خواهد کرد. 

این مربی ۴۴ ساله که پس از عملکرد ناامید کننده تیم، تحت فشار شدید قرار گرفته بود، پس از شکست سنگین مقابل ویارئال اعلام کرد که تابستان از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

حالا SPORT گزارش می‌دهد که ژاوی و کادرش بدون دریافت پاداش برای فصل آینده بارسلونا را ترک خواهند کرد. ژاوی در ابتدای فصل قرارداد جدیدی با بارسا امضا و تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد که باعث شد با افزایش قابل توجه حقوق او موافقت شود.

دستمزد جدید سرمربی کاتالان‌ها به ۸ میلیون یورو افزایش یافت در حالی که دستمزد دستیاران او از ۱.۵ میلیون یورو به ۴ میلیون یورو رسید. با توجه به اینکه ژاوی در پایان فصل کناره‌گیری می‌کند، او و کادرش تصمیم گرفته‌اند به طور کامل از دستمزدی که برای سال آینده طلبکار هستند صرف نظر کنند. این بدان معناست که بارسلونا ۱۲ میلیون یورو از حقوقی که به ژاوی و کارکنانش بدهکار بود پس انداز خواهد کرد.

برای جانشینی ژاکی در حال حاضر نام‌هایی مانند یورگن کلوپ، ایمانول آلگواسیل، هانسی فلیک و تیاگو موتا مطرح شده است.

پایان پیام/





منبع: فارس