سرمربی تایلند: هدف ما باقی ماندن در جام است
سرمربی تایلند: هدف ما باقی ماندن در جام است

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، ایشی ماساتادا در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که این اتفاق افتاده و با ۵ امتیاز از مرحله گروهی صعود کردیم. خودمان را برای این موقعیت ستایش می‌کنیم اما قصد داریم این روند را ادامه بدهیم. او عنوان کرد: ازبکستان کار دفاعی […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، ایشی ماساتادا در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که این اتفاق افتاده و با ۵ امتیاز از مرحله گروهی صعود کردیم. خودمان را برای این موقعیت ستایش می‌کنیم اما قصد داریم این روند را ادامه بدهیم.

او عنوان کرد: ازبکستان کار دفاعی خیلی خوبی انجام می‌دهد و بازیکنانش در بخش دفاعی خیلی خوب همدیگر را حمایت می‌کنند اما باید برای ایجاد برنامه‌های فنی خود در زمین تلاش کنیم.

سرمربی ژاپنی تیم ملی تایلند درخصوص در اختیار داشتن تمام نفراتش برای بازی فردا، توضیح داد: تمام بازیکنان برای ما مهم هستند و باید در بازی فردا از موجودی خود استفاده کنیم. ازبکستان خط دفاعی خیلی خوبی دارد و فشرده بازی می‌کند. بازیکنان ما باید بیشتر از قبل برای این مسابقه انگیزه داشته باشند زیرا هدف ما باقی ماندن در جام است.

او در پایان نشست با اشاره به یک خبرنگار هم وطنش اعلام کرد این خبرنگار پیراهن باشگاه کاشیما آنتلرز را تن کرده که تیم محبوب من است.

بازیکن تایلند: می‌خواهیم به یک چهارم صعود کنیم 

الیاس دولاه هم در این نشست، اظهار داشت: از حضور در این مرحله خیلی خوشحال هستم. بازی خیلی خوبی در مرحله گروهی انجام دادیم. از الان تمام تلاش خود را برای بازی خیلی مهم مقابل ازبکستان به کار می‌گیریم. تیم قدرتمندی هستند و بازی خیلی محکمی انجام می‌دهند.

وی درمورد قدرت خط دفاعی ۲ تیم، گفت: همانگونه که سرمربی ما گفت می‌دانیم در مرحله خاصی هستیم و بازی‌‌ها خیلی اهمیت دارد. فردا باید با تمرکز و اعتماد به نفس بالایی بازی کنیم. هر اتفاقی ممکن است در این بازی بیفتد. خیلی روی بازی با ازبکستان متمرکز بوده و برای هر بازی پلن داریم. می‌خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

بازیکن تیم ملی تایلند ادامه داد: همه چیز خیلی خوب است. تیم ما نظم بسیار خوبی دارد. فردا باید راهمان را ادامه بدهیم و سعی کنیم بازی عادی خود را طبق آنچه کادرفنی می‌خواهد انجام بدهیم‌.

پایان پیام





منبع: فارس