به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مسابقات جام جهانی گرجستان در حالی در دو بخش تیمی و انفرادی برای تیم سابر انجام خواهد شد که سابریست ها در بخش تیمی رقابت حساسی برای حفظ فاصله حدودا بیست امتیازی خود در کسب سهمیه المپیک ، با تیم قدرتمند ژاپن دارند.تیم سابر ایران تا کنون […]

- حضور سابریست‌ها در اردوی فرانسه بدون سرمربی / جام جهانی گرجستان رویدادی حساس برای حفظ امتیاز کسب سهمیه المپیک پاریس

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مسابقات جام جهانی گرجستان در حالی در دو بخش تیمی و انفرادی برای تیم سابر انجام خواهد شد که سابریست ها در بخش تیمی رقابت حساسی برای حفظ فاصله حدودا بیست امتیازی خود در کسب سهمیه المپیک ، با تیم قدرتمند ژاپن دارند.
تیم سابر ایران تا کنون در بخش انفرادی جام جهانی گرجستان با شش بازیکن اعلام حضور کرده است.

اردوی فرانسه؛

سابریست های ایران برای دومین بار بعد از مسابقات اورلئان در این کشور اردو خواهند داشت .این اردوی تدارکاتی در حالیست که سابریست ها بدون سرمربی هستند.

سرمربی خارجی؛

هدف از به کارگیری مربی خارجی با توجه به اعلام مسئولین فدراسیون کسب مدال با ارزش المپیک می باشد،مدالی که در المپیک قبل با سرمربی گری پیمان فخری با ناداوری و  ‌با شکست یک امتیازی به دست نیامد.و سرمربی خارجی که توقع مدال المپیک از او با توجه به هزینه ارزی زیادی که دارد کاملا به حق خواهد بود.
قرار است فدراسیون با توجه به نگاه خود به مدال المپیک از بهترین مربیان خارجی قبل یا حداقل بعد از جام جهانی گرجستان بهره ببرد.

سهمیه المپیکی که به صورت قطع با توجه به عملکرد خوب سابریست ها به دست خواهد آمد؛

علی پاکدامن کاپیتان تیم سابر و بهترین سابریست ایران در رده بندی فدراسیون جهانی در حال حاضر جواز المپیک ۲۰۲۴ را به دست آورده است.
در سهمیه تیمی نیز با توجه به نتایج خوب و مدال های تیم ایران در جام جهانی اسپانیا و قهرمانی آسیای چین و شکست تیم ژاپن در این مسابقات ، سهمیه المپیک با حضور در مسابقات بعدی و قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر  مهیا خواهد شد.

حال باید دید فدراسیون شمشیربازی با توجه به نتایج به دست آمده سابریست ها در گذشته و کسب مدال های مختلف با مربیان ایرانی خود، چه رویکردی را برای انتخاب سرمربی خارجی تیم در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا