واکنش کلینزمن به شائبه تبانی: تلخند زدم!
واکنش کلینزمن به شائبه تبانی: تلخند زدم!

خبرنگار ورزشی فارس، «وقتی شما با ۸۵ درصد مالکیت توپ مساوی می کنید، تلخ است»، این واکنش یورگن کلینزمن، سرمربی کره جنوبی در واکنش به سوال خبرنگاران درباره خنده بحث برانگیزش بعد از تساوی مقابل مالزی است. دیدار کره و مالزی در ثانیه‌هایی پایانی با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع کره در جریان بود […]

خبرنگار ورزشی فارس، «وقتی شما با ۸۵ درصد مالکیت توپ مساوی می کنید، تلخ است»، این واکنش یورگن کلینزمن، سرمربی کره جنوبی در واکنش به سوال خبرنگاران درباره خنده بحث برانگیزش بعد از تساوی مقابل مالزی است.

دیدار کره و مالزی در ثانیه‌هایی پایانی با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع کره در جریان بود که مالزی گل سوم و تساوی را زد و بعد از این اتفاق کلینزمن سرمربی کره خندید و انگار از این نتیجه خوشحال شد چون با این نتیجه از تقابل با ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی فرار کرد و رقیب عربستان شد.

خبرگزاری چینی این خنده کلینزمن را مشکوک دانست و از شائبه تبانی در این بازی مسابقات جام ملت‌های آسیا صحبت کرد و خواهان رسیدگی به این بازی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.

کلینزمن در نشست خبری قبل از بازی با عربستان می گوید که بعد از تساوی با مالزی خوشحال نشده و خنده اش بعد از تساوی ۳ بر ۳ در ثانیه های پایانی وقت های اضافه از شدت ناراحتی بود و به نوعی «تلخند» بود.

پایان پیام/





منبع: فارس