بهروز رهبری فرد بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص عملکرد مدیریت پرسپولیس و انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس با ورزش سه صحبت کرد که حرف های او را در زیر می خوانید: من فکر می‌کنم اگر آقای درویش در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می‌کرد می‌خواهم پدر پرسپولیس را دربیاورم، مردم خیلی بهتر قبول […]

- حمله سنگین بهروز رهبری فرد به مدیرعامل پرسپولیس/ چطور محاسبه می‌کنید که از یحیی به اوسمار می‌رسید؟

بهروز رهبری فرد بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص عملکرد مدیریت پرسپولیس و انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس با ورزش سه صحبت کرد که حرف های او را در زیر می خوانید:

  • من فکر می‌کنم اگر آقای درویش در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام می‌کرد می‌خواهم پدر پرسپولیس را دربیاورم، مردم خیلی بهتر قبول می‌کردند. من نمی‌دانم. آقای درویش، یک اسم‌هایی چیدی و همه ما خوشحال شدیم و بال درآوردیم که یحیی رفت، یک مربی بزرگ می‌آید اما بعد رسیدیم به دستیار ایشان. من احترام خاصی برای دستیار ایشان قائلم و هر انسانی در هر جایگاهی قابل احترام است اما آن اسم‌ها چه شد آقای درویش؟ شما آخر رسیدی به دستیار آقای گل‌محمدی، کسی که هیچ‌ کارنامه‌ای ندارد و هر جا هم بوده، هیچ نتایج خوبی نگرفته است. قبول کردن مربی به‌خاطر حرف سه بازیکن فاجعه است. ما متاسفانه به جایی رسیدیم که بازیکنان تیم برای تیم مربی تعیین می‌کنند. آقای درویش، شجاعت داشته باش و بگو که چهار بازیکن از تو خواسته‌اند که این مربی‌مان باشد.
  • خود آقای درویش می‌داند. شاید خیلی از مردم هم با مصاحبه‌هایی که این عزیزان کرده‌اند، متوجه شده‌اند که چه کسانی هستند. مربی بستن با بازیکن برای من خیلی جالب بود و در فوتبال ندیده بودم که خوشبختانه دیدم.
  • من کارنامه اوسمار را دیدم و در تیم‌هایی که بوده، نتایج افتضاحی گرفته است.
  • من شنیدم که تیم شباب الاهلی هم تیم دومش را گذاشته است. من نمی‌دانم چطور محاسبه می‌کنید که از یحیی گل‌محمدی با آن افتخاراتش به این بنده خدا می‌رسید. این تیم نتیجه هم نگیرند آقای درویش می‌رود، او می‌رود و ما می‌مانیم و هواداران و نتایج و خاطرات و تاریخ.
  • درویش تیم را بفروشد و پولش را حراج کند. اینکه راحت‌تر است. یک‌سری صحبت‌ها بازی با شعور مخاطب است، مثل اسم‌هایی که چیدند. آقای گل‌محمدی که رفت و ده روز بعد که این اسم‌ها آمد، من گفتم همه اینها شو است. خوشبختانه حداقل به حرف خودم رسیدم که گفتم اینها شو است و می‌رسیم به یک مربی متوسط ایرانی یا دستیار آقای گل‌محمدی. این صحبت‌ها نشود بهتر است، چون به شعور مخاطب برمی‌خورد.
  • آقای استانکو سال ۷۵ به پرسپولیس آمد و ما دهم جدول بودیم و نیم فصل هم بود. همان سال آقای استانکو ما را قهرمان ایران کرد. همه این‌ها به مربی بستگی دارد. اگر مربی باشد، سه بازی به پایان فصل هم نتیجه‌اش را می‌گیرد؛ حداقل تغییر و پیشرفت را می‌بینیم. بعضی صحبت‌ها برای این است که به هوادار آرامش بدهند، وگرنه خروجی خوبی ندارد. نه، من اصلا این حرف را قبول ندارم. مربی بزرگ دو بازی هم وقت داشته باشد، بهترین نتایج را می‌گیرد.
  • ما می‌گوییم نمی‌خواهیم پیشرفت کنیم، درجا هم نمی‌زنید، حداقل عقب گرد نکنید. ما متاسفانه درجا که نمی‌زنیم هیچ، به عقب هم برمی‌گردیم. من فکر می‌کنم اینطور که جلو می‌رویم، سال‌های بعد به آقای مایلی‌کهن و علی آقا پروین و آقای مهاجرانی برسیم.

بیشتر بخوانید: این پیشنهاد عجیب از پرسپولیس برانکو را منصرف کرد

منبع: خبـر ورزشی