به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس استان همدان، سیما قلیچ‌خانی با اعلام این خبر افزود: طی ۱۰ ماهه امسال ۱۸ هزار و ۲۳۲ مورد در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی همدان زایمان انجام شده که تمام آنها در سامانه «ایمان» به ثبت رسیده است. وی با اشاره به اینکه از این تعداد زایمان، ۱۸ […]

- ۳۴۴ مورد چندقلوزایی در همدان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس استان همدان، سیما قلیچ‌خانی با اعلام این خبر افزود: طی ۱۰ ماهه امسال ۱۸ هزار و ۲۳۲ مورد در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی همدان زایمان انجام شده که تمام آنها در سامانه «ایمان» به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد زایمان، ۱۸ هزار و ۵۷۶ نوزاد متولد شده‌اند گفت: از بین آنها ۳۴۴ مورد چندقلوزایی به ثبت رسیده است.

کارشناس سلامت مادران و دبیر پژوهش‌های حوزه باروری و جمعیت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۶۳۰ ماما در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: با تلاش همکاران ما سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۶۳ نوزاد پسر و ۷ هزار و ۹۴۳ نوزاد دختر در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان متولد شدند.

منبع: خبـرآنلاین